تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیفون‌های ۲۰۱۹ از سنسورهای لیزری سه‌بعدی استفاده خواهند کرد

برطبق گزاراشات، به‌نظر می‌رسد که اپل در آیفون‌های سال ۲۰۱۹ از سنسورهای لیزری سه‌بعدی استفاده کند.

چندهفته‌ای از عرضه‌ی آیفون X‌ می‌گذرد. درحالی که کاربران با ویژگی انیموجی سرگرم هستند، تحلیلگران از ویژگی‌های آیفون‌های سال ۲۰۱۹ خبر می‌دهند. امروز وب‌سایت بلومبرگ گزارش جدیدی را منتشر کرد که به استفاده از «سنسورهای سه‌بعدی» در آیفون‌های سال ۲۰۱۹ اشاره می‌کند. این سنسورها که قرار است در قسمت پشتی دستگاه جای گیرند، باعث بهبود توسعه‌ی اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های واقعیت‌افزوده کوپرتینو‌نشین‌ها خواهد شد.

به‌نظر می‌رسد که کارکرد این سنسورها به مدت زمان تابش و بازتابش نور لیزر وابسته باشد؛ به‌ این صورت که هرچه فاصله‌ی زمانی بین تابش تا بازتابش نور ساطع شده از سنسورها بیشتر باشد، دستگاه به عمق بیشتر محیط پی می‌برد. دوربین‌های دوگانه آیفون و سنسور فیس‌آی‌دی آیفون X از این روش استفاده می‌کند. 

گوگل برای درک عمق میدان در گوشی‌های جدید خود از پیکسل‌های دوگانه استفاده کرده است که این کار را از روش تشخیص اختلاف منظر انجام می‌دهد. احتمال می‌رود که در سیستم جدید اپل شاهد نتایجی دقیق‌تر باشیم.

براساس گفته‌ی بلومبرگ، اپل به دنبال ساخت این سنسورهای سه‌بعدی توسط تأمین‌کنندگانش است؛ البته استفاده از این سنسورهای در آیفون‌های ۲۰۱۹ تنها گمانه‌زنی‌ای بیش نیست. موضوعی که مسلم است، عزم راسخ اپل برای استفاده از این سنسورها در نسل‌های آینده آیفون است. اپل با این‌کار سعی دارد با قراردادن این سنسورها در قسمت پشتی آیفون‌ها، درک عمق میدان را به هر دو روی آیفون گسترش دهد.

به‌لطف پلتفرم ARKit، امسال شاهد نمونه‌های تاثیرگذاری از کارکردهای واقعیت‌افزوده در دستگاه‌های آی‌او‌اسی بودیم.

اقدامات اخیر اپل و اهمیت کوپرتینویی‌ها به سنسورهای سه‌بعدی، نشان از تلاش پشت‌پرده‌ی اپل برای ساخت هدست واقعیت‌افزوده دارد. مطمئنا اطلاعاتی که این سنسورها در اختیار اپل قرار می‌دهند، در ساخت این هدست نقش به‌سزایی را ایفا خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیفون‌های ۲۰۱۹ از سنسورهای لیزری سه‌بعدی استفاده خواهند کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..