تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام قائم‌مقام حزب اعتماد ملی به مناسبت زلزله کرمانشاه

قائم‌مقام حزب اعتماد ملی به مناسبت زلزله کرمانشاه پیامی صادر کرد.

به گزارش شما نیوز ، به نقل از پایگاه رسمی حزب اعتماد ملی، متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین رسول منتجب‌نیا به شرح زیر است:

«باسمه تعالی

حادثه مولمه زمین لرزه در استان کرمانشاه و درگذشت صدها تن و مصدوم شدن هزاران نفر از خواهران و برادران عزیز و ویرانی گسترده منطقه سرپل ذهاب موجب تأثر و تألم ملّت شریف ایران و همه انسان های متعهد و با وجدان جهان گردید.

اینجانب به نمایندگی از اعضا و هواداران حزب اعتماد ملی این مصیبت بزرگ را به مردم شریف و سلحشور استان کرمانشاه به ویژه بازماندگان جان باختگان و مصدومان این حادثه دلخراش تسلیت عرض نموده، ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تلاش کلیه نهادهای امدادرسان و نظامی، انتظامی و سیاسی، از ملّت بزرگوار ایران تقاضا دارم چون گذشته در رفع مشکلات آسیب دیدگان نهایت سعی و فداکاری نمایند.

قائم مقام حزب اعتماد ملی
رسول منتجب‌نیا»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام قائم‌مقام حزب اعتماد ملی به مناسبت زلزله کرمانشاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..