تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ونزوئلا به وام‌دهندگان خود شکلات داد نه چیز بیشتر

در نشست مذاکره با سرمایه‌گذاران و وام‌دهنگان، دولت سوسیالیست ونزوئلا به وام‌دهنگان خود شکلات هدیه داد؛ اما هیچ پیشنهاد سفت‌ و سختی در این دیدار مختصر، ارائه نکرد.

به گزارش شما نیوز ، به نقل از رویترز، در نشست مذاکره با سرمایه‌گذاران و وام‌دهنگان، دولت سوسیالیست ونزوئلا به وام‌دهنگان خود شکلات هدیه داد؛ اما هیچ پیشنهاد سفت‌ و سختی در این دیدار مختصر ارائه نکرد و سرمایه‌گذاران را بدون درک روشنی از استراتژی دولت برای مذاکره در مورد بدهی ۶۰ میلیارد دلاری، به حال خود رها نمود.

رئیس‌جمهور نیکولاس مادورو، این ماه با اعلام مکرر ادامه بازپرداخت بدهی کمرشکن ونزوئلا، در حالی که از یک سو به دنبال وام‌گیری مجدد و تامین مالی دوباره است، سرمایه‌گذاران را دچار سردرگمی کرده است.

هرچند به علت تحریم‌های آمریکا علیه این دولت بحران‌زده، هیچ کدام از اقدامات دوباره وام گیری و تامین مالی مجدد، ممکن به نظر نمی‌رسد؛ اما به هر حال عدم بازپرداخت بدهی و عواقب شدید آن، بحران اقتصادی وخیم ونزوئلا را عمیق‌تر می‌کند.

دارندگان اوراق قرضه و نمایندگان آنها که در این دیدار شرکت کرده بودند گفتند که دیدار کوتاه و گیج‌کننده اخیر که با شرکت مقامات ونزوئلایی که در لیست سیاه آمار قرارگرفته‌اند، برگزار شد؛ هیچ شفافیتی در مورد اینکه چگونه مادورو برنامه خود برای بازپرداخت بدهی را به انجام خواهد رساند، ارائه نشده است.

این به این معنا است که همچنان این مساله برای ونزوئلا، باقی می‌ماند که آیا به بازپرداخت بدهی‌های خود بدون توجه به جمعیتی که با گرسنگی و بیماری روزافزونی مواجه هستند؛ ادامه دهند یا با عدم بازپرداخت بدهی به وام‌دهنگان خود، باعث آتش زدن تمام پل‌هایی که این کشور را به سیستم مالی جهانی متصل می‌کند، بشود.

یکی از دارندگان اوراق قرضه در حالی‌که این جلسه را که کمی بیش از نیم ساعت طول کشیده بود، ترک می‌کرد گفت: در این جلسه هیچ پیشنهادی، هیچ شرایطی، هیچ استراتژی‌ و هیچ چیز دیگری وجود نداشت. او درحالی کاخ ونزوئلا را ترک می‌کرد که یک کیف رنگارنگ هدیه شامل شکلات و قهوه ونزوئلایی به او داده بودند.

حدود ۱۰۰ سرمایه‌گذار شامل دارندگان اوراق قرضه از نیویورک و وکلایی به نمایندگی از وام‌دهنگان، با عبور از روی فرش قرمز و با خوشامدگویی با پوستری از رئیس‌جمهور قبلی ونزوئلا هوگوچاوز به کاخ سفید وارد شدند و جلسه در اتاق کنفرانس آن برگزار شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ونزوئلا به وام‌دهندگان خود شکلات داد نه چیز بیشتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..