تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیگر سریال «شهرزاد» به هزار داستان می‌آید

بازیگر سریال «شهرزاد» به هزار داستان می‌آیدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی برنامه «هزار داستان»؛ پنجاه و پنجمین قسمت از این برنامه که با اجرای رامین ناصر نصیر به عنوان مجری و راوی قصه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود، به گفت‌وگو با راننده حمل گل، راننده حمل اعضای بدن و راننده بهشت زهرا (س) می‌پردازد.

رامین ناصرنصیر بازیگر سینما و تلویزیون فعالیت تلویزیونی خود را از سال ۱۳۷۳ آغاز کرد و در این مدت در مجموعه‌های طنز تلویزیونی از جمله «پلاک ۱۴»، «جنگ ۷۷»، «باجناق‌ها»، «پشت‌کنکوری‌ها» و «سه، پنج، دو» ایفای نقش کرده است. او همچنین در مجموعه طنز «قهوه تلخ» و چندین فیلم و سریال شبکه نمایش خانگی از جمله «شهرزاد» و «شوخی کردم» به ایفای نقش پرداخته است.

فصل دوم برنامه پرمخاطب هزار داستان همچون سری پیشین آن به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی محمدفواد صفاریان‌پور و با طراح و سوژه‌پردازی مریم نوابی‌نژاد در ماه محرم و صفر هر شب ساعت 23 به مدت۶۰ دقیقه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود و در ساعات ۳ بامداد، ۱۱ صبح، ۱۷ عصر بازپخش می‌شود.

انتهای پیام/

رامین ناصر نصیر راوی هزار داستان می شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیگر سریال «شهرزاد» به هزار داستان می‌آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..