تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میزهای کار هوشمندی که آینده را متحول می‌کنند + فیلم

میزهای کار در آینده چگونه خواهند بودبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علم فناوری تا جایی پیش رفته است که امروزه دیگر هیچ پدیده‌ای عجیب و غیر قابل باور نیست. دنیایی که هر بار با خلق وسیله‌ای جدید باعث شگفتی می‌شود.

مهندسان فناوری به تازگی میز هوشمندی را طراحی و ساخته‌اند که می‌تواند تحول بزرگی در سرعت انجام کارها ایجاد کند.

کاربران این میز هوشمند می‌توانند تمام برنامه‌ها و نرم‌افزارهای کاربردی‌شان را روی میز درمقابل خود داشته باشند. مثلا با قرار دادن تلفن همراه بر روی این میز، برنامه‌های آن در سطح آن نمایش داده می‌شود و کاربر با انتخاب برنامه موردنظر خود، آن را جدا کرده و کنار دست خود می‌چیند. 

افراد می‌توانند حتی با قرار دادن صفحه کلید روی میز، تصویر مجازی از ان را ایجاد کنند  و با استفاده از آن کیبورد مجازی کارهای خود را انجام دهند. 

ویدئوی زیر جزئیات عملکرد این میز هوشمند را نشان می‌دهد. 

انتهای پیام/

 میزهای کار در آینده چگونه خواهند بود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میزهای کار هوشمندی که آینده را متحول می‌کنند + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..