تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تارت موز و شکلات؛ خوشمزه تر از آنچه فکر کنید

۶۳۰۳۵۱

۳۹۷  بازدید

تارت یکی از شیرینی های پرطرفدار و خوشمزه است که انواع مختلفی دارد. تارت موز و شکلات روش تهیه ساده ای دارد و سریع هم آماده میشود و شما میتوانید آن را به عنوان دسر در میهمانی ها سرو کنید.

ماهنامه کیک و شیرینی: تارت یکی از شیرینی های پرطرفدار و خوشمزه است که انواع مختلفی دارد. تارت موز و شکلات روش تهیه ساده ای دارد و سریع هم آماده میشود  و شما میتوانید آن را به عنوان دسر در میهمانی ها سرو کنید.

مواد لازم:آرد: 150 گرم پودر شکر: 50 گرم کره (خرد شده): 50 گرم تخم مرغ: یک عدد نمک: به مقدار لازم موز: 3 عدد شکلات تلخ: 100 گرم خامه: 400 گرم آب لیمو ترش: به مقدار لازم شکر: یک قاشق چای خوری  تارت موز و شکلات؛ خوشمزه تر از آنچه فکر کنید

طرز تهیه:

برای تهیه لایه زیرین، آرد، پودر شکر و نمک را در ظرف مناسبی با هم مخلوط کنید. کره خرد شده را اضافه کرده و مواد را با هم مخلوط کنید. تخم مرغ را اضافه و مخلوط کنید. خمیر را ورز دهید و در سلفون بپیچید و به مدت 20 دقیقه در یخچال قرار دهید. سپس آن را در یک قالب تارت بزرگ و یا چهار قالب تارت کوچک از قبل چرب شده بریزید و با چنگال حفره هایی در آن ایجاد کنید.

خمیر را به مدت 15 دقیقه دیگر در یخچال قرار دهید. قالب ها را از یخچال خارج کرده روی آنها را با فویل بپوشانید و به مدت 20 دقیقه در فر از قبل گرم شده با دمای 170 درجه سانتی گراد (350 درجه فارنهایت) قرار دهید. سپس فویل را از روی قالب ها بردارید و به مدت 10 دقیقه دیگر به پخت لایه زیرین تارت ادامه دهید.

شکلات تلخ را به روش بن ماری (حرارت غیر مستقیم) ذوب کنید و 100 گرم خامه را به آن اضافه و مخلوط کنید. این مخلوط را روی لایه زیرین بریزید. روی موزهای حلقه حلقه شده مقداری آب لیمو ترش بریزید و روی لایه شکلات پخش کنید. سیصد گرم خامه باقیمانده و شکر را آنقدر بزنید تا پف کنند و روی لایه موز پخش کنید. روی تارت مقداری شکلات تلخ رنده شده بریزید و در یخچال قرار دهید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تارت موز و شکلات؛ خوشمزه تر از آنچه فکر کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..