تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تومور عجیبی که یک نوجوان را شبیه به زامبی کرد + تصاویر

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدت حدود 6 سال است که یک نوجوان اهل منطقه بوندوکوی ساحل عاج با یک تومور بدخیم دست و پنجه نرم می کند. این تومور تمام صورت "کامبو سی" یا پروسپر را  پوشانده و تنفس را برای وی دشوار ساخته و  او را شبیه به یک زامبی کرده است. وی زمانی که تنها 11 سال داشت برای نخستین بار این تومور در صورتش ظاهر شد و به تدریج شروع  به رشد نمود.

تومور عجیبی که یک نوجوان را شبیه به زامبی کرد + تصاویر

در ابتدا تشخیص پزشکان یک تومور غیر سرطانی بود اما با آزمایشاتی که امسال روی صورت کامبو انجام شد مشخص گردید که این تومور نادر مربوط به یک بیماری است. بنا به تشخیص پزشکان ایتالیایی وی از بیماری با نام  لنفوم بورکیت یا سرطان لنفی رنج می برد. پروسپر امسال با کمک یک انجمن خیریه ایتالیایی در بیمارستانی در  ایتالیا حضور یافته بود  و درمان بیماری وی انجام شد.

تومور عجیبی که یک نوجوان را شبیه به زامبی کرد + تصاویر

 انتهای پیام/

تغییر شکل عجیب یک نوجوان بر اثر تومور بدخیم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تومور عجیبی که یک نوجوان را شبیه به زامبی کرد + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..