تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تسلیت حافظ ناظری به زیان کردی به همشهریانش

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته زلزله‌ای به بزرگی ۷.۳ ریشتر غرب کشور را لرزاند، و صدمات مالی و جانی زیادی به بار آورد. تا این لحظه حدود 500 نفر از هموطنانمان در این حادثه جان باخته‌ و بیش از ۷  هزار نفر مصدوم شده‌اند.

در پی بروز این زلزله چهره های مطرح در عرصه های مختلف  با ارسال پیام هایی در صفحه اینستاگرامشان این ضایعه دردناک را به مردم کرمانشاه و غرب کشور تسلیت گفتند.

حافظ ناظری آهنگساز و خواننده سنتی و فولکلور کرمانشاهی نیز در پی این زلزله مرگبار در صفحه اینستاگرامش ضمن تسلیت به خانواده های داغدیده کرمانشاهی ، شعری به زبان کردی منتشر کرد.

ناظری نوشت:"حادثه وارده در زلزله ديشب بسيار غمناك و دردناك است، خصوصاً براى ما كوردها. تسليت به خانوادهاى داغديده در كرمانشاه استوار و مردمان تاريخ آفرينش! همينطور به هموطنان عزيزم در ديگر شهرهايى كه دچار آسيب شدند.

نمى‌دانم چرا اما كوردها حتى اشك ها و غمهایشان هم غرور آفرين و باشکوه است. با آرزوى آرامش و تسكين خاطر خانوادهاى داغ ديده.

کرمانشانَگم، ای شار شیرین-نفس کم دیرم، اَرای زار و شین-همدیاریم، ها ژِیر آوار-کم بتکن خاک، وَه‌ ای کُردَوار"

گفتنی است؛ ناظری فرزند شهرام ناظری خواننده سنتی کشور است.

انتهای پیام/

همدردی خواننده سنتی   به زبان کردی با حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تسلیت حافظ ناظری به زیان کردی به همشهریانش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..