تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محرومیت مدیر‌عامل سیاه‌جامگان

عضو کمیته اخلاقی فدراسیون فوتبال از محرومیت مدیر عامل باشگاه سیاه جامگان خبر داد.

به گزارش شما نیوز ، عبدالله سمامی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود پیرامون بحث جادوگری در فوتبال اظهار کرد: حدود یک سال و نیم بعد از حضور آقای تورک در ریاست کمیته اخلاق در این زمینه پرونده‌هایی تشکیل دادیم و از رسانه‌ها خواستیم به ما کمک کنند؛ از روزنامه خبر ورزشی که در این راستا ما را یاری کرد، تشکر می‌کنم.


وی با بیان اینکه مطرح نمودن این مسائل مباحث قضایی خواهد بود، ابراز کرد: بسیاری از افرادی که در برنامه نود امشب به آنها اشاره شده وقتی در کمیته اخلاق حضور می‌یابند امکان اینکه حرفشان را گواهی کنند و برابر چنین چیزی بایستند، آنها را انجام نمی‌دهند و در این زمینه مشکلاتی داشتیم؛ ولی تعدادی از آنها هم اطلاعات خوبی به ما داده‌اند.


سمامی اضافه کرد: مطمئنا کمیته اخلاق به تنهایی قادر نخواهد بود برای برچیدن این موضوع اقدام کند و نیاز به همراهی رسانه‌ها، باشگاه‌ها و کمیته‌های فرهنگی باشگاه‌ها دارد.


عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال یادآور شد: در رابطه با این پرونده‌ها با علی عباسی، مدیر عامل باشگاه سیاه جامگان چنین برخوردی داشتیم و او را محروم کردیم؛ ایشان به نوعی در این زمینه ورود داشتند که قابلیت اثبات در این پرونده وجود داشت؛ در مجموع در هر پرونده‌ای تا زمانی که نتوانیم چیزی را به اثبات برسانیم، نمی‌توانیم برخوردی کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محرومیت مدیر‌عامل سیاه‌جامگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..