تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرگردانی مسافران نجف/روابط عمومی زاگرس:ساعت غیراداری پاسخگونیستم!

در حالی که مسافران پرواز شرکت زاگرس از مبدا نجف ساعت‌ها در فرودگاه امام برای دریافت بار خود سرگردان هستند، مدیر روابط عمومی این شرکت گفت:«در ساعت غیر اداری پاسخگو نیستم»!

به گزارش شما نیوز ، دو پرواز شرکت هواپیمایی زاگرس به شماره پرواز ۳۰۴۰ و ۳۰۵۰ در مسیر نجف - تهران در حالی که ساعت‌ها در فرودگاه امام به زمین نشسته‌اند اما مسافران این دو پرواز همچنان در انتظار دریافت بار خود هستند.

بر همین اساس یکی از مسافران پرواز شماره ۳۰۵۰ شرکت هواپیمایی زاگرس در تماس با ، گفت: پرواز ما ساعت ۱۷:۳۰ از نجف انجام شد و در حالی که حدود ساعت ۱۹ در فرودگاه امام نشست اما همچنان بار مسافران نرسیده است.

به گفته این مسافر، بر اساس پیگیری هایی که مسافران انجام دادند مسئولان شیفت فرودگاه اعلام کردند که ایستگاه شرکت هواپیمایی زاگرس باید پیگیر این موضوع باشد.

وی ادامه داد: با این حال چندین بار از سوی اطلاعات فرودگاه، مسئولان ایستگاه شرکت هواپیمایی زاگرس را در ترمینال پیج کردند اما هیچ خبری از حضور آنها نیست.

در همین زمینه خبرنگار مهر در تماس با کلانی مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی زاگرس پیگر موضوع شد اما وی در پاسخی عجیب به خبرنگار مهر با لحن تند گفت: «در ساعت غیر اداری تماس نگیرید و ممنون که اطلاع دادید، پیگیر می شوم.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرگردانی مسافران نجف/روابط عمومی زاگرس:ساعت غیراداری پاسخگونیستم!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..