تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادامه تعادل در بازار

 

امروز به جز نمادهای خکار، خپویش، خمحرکه، حاسا، حپارسا و خمحور که متعادل و مثبت بودند، سایر نمادهای گروه های خودرویی و حمل و نقل اکثرا متعادل و منفی دنبال شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، درگروه متعادل شیمیایی، صف خرید و رشد قیمت 10 درصدی نمادهای بازار پایه ممسنی، دهدشت و شزنگی، معاملات بلوکی، پرحجم و مثبت نماد شلرد در کنار دادوستدهای مثبت نمادهای وپترو (صف خرید)، مارون، جم، شیراز، شپدیس، شدوص، شکربن و وپترو قابل توجه تر بود، در شروع بازار نیز نماد شپاکسا با توجه به تعدیل پیش بینی درآمد متوقف شد در آنسو، به جز نمادهای شپنا و شپاس که مثبت بودند، سایر نمادهای گروه پالایشگاهی و روانکارها اکثرا متعادل و منفی دنبال شدند.

در گروه کم ریسک اما کم نوسان و متعادل لیزینگی، نماد ولیز صف خرید شد و نماد ولساپا با دادوستدهای پرحجم و مثبتی به کار خود پایان داد. نماد ودی در گروه بیمه ای پس از بازگشایی موفق روز گذشته، با جهش قیمتی در حالی به صف خرید رسید که دلیل اقبال مذکور را عقد قرار داد جدید 2000 میلیارد تومانی با بنیاد شهید می توان عنوان کرد. درگروه متعادل سرمایه گذاری ادامه صف خرید نماد وسکاب و معاملات منفی نمادهای وگستر، سرچشمه، وملت، وبیمه، واعتبار (صف فروش) و وخارزم نمایان تر بود.

درگروه متعادل فلزی، نمادهای کاوه، فایرا، فاسمین، فرآور و وتوکا با اقبال بیشتری مواجه بودند و معاملاتی مثبت تر از هم گروهی ها را تجربه کردند، در آنسو و در همان ابتدای بازار تشکیل صف خرید مجدد نماد کمنگنز پس از رشد سریع ماه های اخیر و بازگشایی موفق روز گذشته آن در گروه متعادل کانه های فلزی قابل تامل بود، نماد فزرین نیز پس از ارائه اطلاعات پیش بینی سود (34% تعدیل مثبت در پیش بینی سود 96 و 120% افزایش سود خالص نسبت به دوره مشابه سال گذشته) و توضیحات تکمیلی با افت حدود 2 درصدی به گردونه دادوستدها بازگشت.

در همان ابتدای بازار و در گروه ساختمانی با تقاضای بالا و معاملات مثبت نمادهای ثنوسا، ثالوند، ثپردیس و آ س پ مواجه شدیم اما با گذشت زمان دادوستدها و افزایش عرضه ها، اکثر نمادهای گروه مذکور متعادل شدند و نمادهای ثاباد، وتوس و وآذر با صف فروش به کار خود پایان دادند.

در گروه متعادل ماشین آلات و تجهیزاتی و در شروع بازار، عرضه صف خرید و معاملات پرحجم نماد تایرا در کنار تشکیل صف خرید نماد تکنو نمایان تر بود همچنین در پایان معاملات نماد بموتو جهت برگزاری مجامع عادی سالیانه تصویب صورت های مالی و فوق العاده اصلاح اساسنامه متوقف شد.

گروه غذایی با صف فروش نمادهای غدیس، غالبر، غبهنوش، غپینو، غشهد، غگل و غسالم و معاملات مثبت نمادهای غپاذر، غشان، غاذر، غشهداب و غگلستا دنبال شدند تا جایی که نماد غپاذر صف خرید را تجربه کرد.

در پایان معاملات نیز شاخص کل متاثر از معاملات منفی نمادهای خساپا و فملی با افت اندک حدود 50 واحدی به ارتفاع 87،744 رسید که در این بین نمادهای فارس، رمپنا و شپنا ناجی شاخص شدند و بیشترین تاثیر مثبت را ایجاد کردند. پ.ن: این گزارش حاوی اطلاعات بازار سرمایه، اخبار و نظرات کارشناسان شرکت کارگزاری آبان است. تاکید می شود این کارگزاری و همچنین پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، هیچگونه مسولیتی در قبال انجام هرگونه معاملات با اتکا بر این گزارش بر عهده نخواهند گرفت.

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادامه تعادل در بازار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..