تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاقی موسیقی و کار در «کار و نوا» از زبان یک نویسنده

نویسندگی برنامه کار و نوا را برعهده دارمهوشنگ جاوید نویسنده در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره کار جدید خود گفت: الان برنامه‌های «کار و نوا» را برای رادیو اقتصاد انجام می‌دهم. در این برنامه به موسیقی کار در ایران و ارتباطش با جامعه کار، کشاورزی و صنعتی می‌پردازم و زوایای مختلف آن را در خلال برنامه از طریق مصاحبه بیان می‌کنم. تهیه‌کنندگی برنامه را مهرگان سوادکوهی بر عهده دارد و من  در برنامه کارشناس، مجری و نویسنده هستم.

وی افزود: برنامه «کار و نوا» جمعه‌ها از ساعت 3 بعدازظهر پخش می‌شود. این مجموعه ابتدا، اول فروردین 96 تا 13 فروردین پخش شد. به دلیل استقبال زیاد مخاطبان و مسئولان پخش برنامه کار و نوا مجددا از آخر شهریور ماه امسال آغاز شد که ضبط‌های مجدد و پخش این برنامه تا پایان سال ادامه دارد.

گفتنی است؛ هوشنگ جاوید پیش از این در سال جاری کتاب «فرهنگ موسیقی کار در ایران» را توسط انتشارات سوره مهر منتشر کرده بود. همچنین وی دبیری  نخستین دوره جشنواره موسیقی کار و تلاش را عهده دار بود و تاکنون کتاب‌های زیادی در زمینه موسیقی از جمله نقش زن در موسیقی مناطق ایران، موسیقی آیینی قوم ترکمن: سیری بر جایگاه اهل بیت، آشنایی با موسیقی مناطق و نواحی ایران، موسیقی رمضان در ایران، پرند ستایش در ایران، موسیقی- رسانه، آخرین خنیاگر (شرح حال زندگی حاج قربان سلیمانی) و مناقب خوانی (موسیقی قدسی، مذهبی و آیینی ایران) را به رشته تحریر درآورده است.

انتهای پیام/

کتاب «فرهنگ موسیقی کار در ایران» اثر هوشنگ جاوید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاقی موسیقی و کار در «کار و نوا» از زبان یک نویسنده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..