تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان عملیات امداد و نجات در سرپل ذهاب

«تقریبا عملیات امداد و نجات و انتقال مصدومین پایان یافته است...»

به گزارش شما نیوز ، سرپرست اورژانس کشور با اشاره به انتقال مصدومان به استان های همجوار و انتقال بخشی از مصدومین مناطق زلزله زده به تهران، گفت: تقریبا عملیات امداد و نجات و انتقال مصدومین پایان یافته است.

پیر حسین کولیوند ضمن بیان این مطلب، افزود: در ادامه خدمت رسانی به زلزله زدگان مناطق غربی کشور، اسکان، حمایت های روحی و بهداشتی زلزله زدگان مناطق غرب کشور سه اولویت تیم های ارائه کننده خدمات است.

وی در پایان ضمن اشاره به بازدید وزیر بهداشت و وزیر کشور از مناطق زلزله زده غرب کشور، گفت: تا ساعتی دیگر جلسه ستاد بحران استان کرمانشاه با حضور وزرای بهداشت و کشور و مسئولین محلی برگزار خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان عملیات امداد و نجات در سرپل ذهاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..