تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیگیری کاربران فضای مجازی کودک زلزله‌زده را به دامان خانواده‌اش برگرداند

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زلزله در ساعت ۲۱ و ۴۸ دقیقه یکشنبه ۲۱ آبان ماه در ۳۰ کیلومتری شمال غرب سرپل ذهاب و ۳۲ کیلومتری جنوب غرب حلبچه رخ داد و تعداد بیشماری از هموطنان جان باختند و برخی دیگر مصدوم ویا بی‌خانمان شدند.

در میان اخبار متعددی که از رسانه های مختلف و به خصوص فضای مجازی و نرم افزار های پیام رسان در رابطه با این زلزله منتشر شد، خبری توجه همگان را به خود جلب کرد. خبر از این قرار بود که  دختر بچه ای  با نام مروه احمدی در بیمارستان بیستون کرمانشاه بستری شده بود و از خانواده‌اش اطلاعی در دست نبود.

کاربران فضای مجازی با شنیدن این خبر دست به کار شدند و با انتشار عکس او و پی‌گیری‌های فراوان ، باعث شدند تا این کودک پدر خود را پیدا کند.

متن خبری که در فضای مجازی قبل از پیدا شدن پدر مروه منتشر شد به شرح زیر است:
این دختر اسمش مروه احمدی است و از سرپل ذهاب  آمده  هیچکس را ندارد .در حال حاضر در بیمارستان بیستون است.این عکس را در گروهها پخش کنید تا مادر، پدرش یا کسی از فامیلش پیدا شود. اسم پدرش عمر و مادرش هلاله از روستای کوئیک.

تصویری از حضور پدر مروه احمدی بر بالینش

انتهای پیام/

خوشحالی دختر بچه زلزله زده از پیدا شدن پدرش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیگیری کاربران فضای مجازی کودک زلزله‌زده را به دامان خانواده‌اش برگرداند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..