تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هافبک رئال بوندس‌لیگا را به لاشامپیونا ترجیح می‌دهد

تونی کروس معتقد است بوندس لیگا فضای بهتری برای بازیکنان نسبت به لاشامپیونای فرانسه دارد.

به گزارش شما نیوز ، گرچه در سالهای اخیر تیم هایی مانند PSG و موناکو خریدهای بزرگی انجام داده اند اما تونی کروس معتقد است بوندس لیگا رقابتی تر از لیگ فرانسه است.

 

 

 

 

تونی کروس گفت: "لیگ فرانسه به طور کلی بد نیست اما کاملا مشخص است که در پایان چه تیمی فاتح لیگ می شود. شما یا باید به پاریس سن ژرمن انتقال پیدا کنید یا به آنجا نروید. از نظر من بوندس لیگا لیگ خوب و قدرتمندی است که برای انتقال یک بازیکن فرصت خوبی است و من بوندس لیگا را پیشنهاد می کنم."

 

کروس همچنین در خصوص دیدار دوستانه آلمان برابر فرانسه گفت:" فدراسیون فوتبال آلمان به دنبال قدرتمندترین رقبا برای امتحان کردن کیفیت ماست و ما نیز قصد داریم فرانسه را مغلوب کنیم. در صورت آمادگی طرفین دیداری پایاپایی پیش روی ماست."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هافبک رئال بوندس‌لیگا را به لاشامپیونا ترجیح می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..