تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاسیسات با ۸ گل از بحران خارج شد

تیم‌های صدرنشین لیگ برتر فوتسال در هفته هفدهم لیگ برتر برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند. تیم تاسیسات هم بعد از سه باخت پیاپی با یک پیروزی پر گل از بحران خارج شد.

به گزارش شما نیوز ،و به نقل از مهر، هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال امروز دوشنبه در شهرهای مختلف برگزار شد که در یکی از مسابقات امروز، تیم صدرنشین مس سونگون در خانه خود به مصاف مقاومت قرچک رفت و در نهایت مس در این بازی به پیروزی ۷ بر یک رسید.

 

در دیگر بازی امروز، گیتی پسند رده دومی برابر شهروند ساری به میدان رفت که این دیدار نیز با نتیجه ۲ بر یک به سود گیتی پسند خاتمه یافت. 

 

تاسیسات دریایی هم که در سه بازی متوالی خود شکست خورد بود، امروز مقابل مقاومت البرز به پیروزی پر گل ۸ بر یک دست یافت تا به لطف این پیروزی از بحران خارج شود.

 

نتایج هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال به این شرح است:

 

* مقاومت البرز ۱ – تاسیسات دریایی ۸

* مس سونگون  ۷ – مقاومت قرچک یک

* هیات فوتبال قم ۱  – آذرخش بندرعباس ۲

* حفاری اهواز ۳ – شهرداری ساوه ۳

* گیتی پسند  ۲ –  شهروند ساری یک

* ارژن شیراز ۶ – پارسیان شهر قدس یک

* فرش آرا یک – آتلیه طهران قم ۲؛ در حال برگزاری




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاسیسات با ۸ گل از بحران خارج شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..