تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مریلا زارعی و کامبیز دیرباز همبازی می‌شوند

مریلا زارعی و کامبیز دیرباز همبازی می‌شوندبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بعد از آنکه بازیگران مختلفی برای حضور در جدیدترین فیلم احمدرضا معتمدی با نام «سوء‌تفاهم» در رسانه‌ها منتشر شد، ترکیب بازیگران این فیلم روز گذشته قطعی شده و فیلمبرداری کار هم از فردا در تهران آغاز می‌شود.

مریلا زارعی، کامبیز دیرباز، اکبر عبدی، پژمان جمشیدی بازیگران اصلی «سوء تفاهم» هستند و بازیگران دیگری نیز در ادامه به این فیلم اضافه خواهند شد.

گفتنی است؛ تهیه‌کنندگی جدیدترین فیلم احمدرضا معتمدی را جلیل شعبانی بر عهده دارد و تلاش گروه بر این است که فیلم را به جشنواره فجر امسال برسانند.

انتهای پیام/

آغاز ساخت فیلم «سوء تفاهم» با مریلا زارعی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مریلا زارعی و کامبیز دیرباز همبازی می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..