تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوربین SLR رفلکس به هدف جذب سرمایه در کیک‌استارتر دست یافت

ریفلکس اولین دوربین فاقد تنظیمات خودکار ۳۵ میلیمتری SLR در ۲۵ سال اخیر است که با قابلیت‌های امروزی و خلاقانه ترکیب شده است.

رفلکس (Reflex)، جدیدترین دوربین ۳۵ میلی‌متری SLR ساعاتی پیش در کیک‌استارتر فرایند جذب سرمایه را آغاز کرد. این دوربین اولین دوربین SLR با طراحی جدید در ۲۵ سال اخیر است. استارتاپ سازنده در معرفی این دوربین می‌گوید:

رفلکس یک بروزرسانی سخت‌افزاری برای دوربین‌های نگاتیوی ۳۵ میلی‌متری SLR است که بخش متمایزکننده‌ی آن طراحی ماژولار آن است. این دوربین مهندسی الکتریکی و مکانیکی عصر حاضر را با طراحی کلاسیک دوربین آنالوگ تلفیق کرده است.

مقاله‌های مرتبط:

رفلکس طراحی دوربین‌های قدیمی که در طول زمان کارایی آن‌ها اثبات شده را با ایده‌های نو و خلاقانه ترکیب کرده است تا به گونه‌ی جدید و امروزی از دوربین SLR برای ارائه به نسل جدید عکاسان دست یابد.

اولین تفاوت رفلکس بدنه‌ی آن است که از آلیاژ منیزیوم ساخته شده و طراحی ماژولار دارد. هم مانت لنز و هم پشت دوربین که فیلم در آن جا می‌گیرد قابل جدا کردن هستند. این مورد امکان تعویض لنز و فیلم سریع را برای عکاسان فراهم می‌کند.

سیستم تعویض مانت لنز رفلکس I-Plate است. این دوربین با مانت یونیورسال M42 عرضه می‌شود؛ اما مانت‌های نیکون F، الیمپوس OM، کانن FD و پنتاکس PK نیز روی آن قابل استفاده خواهد بود.

ریفلکس

پشت جداشدنی این دوربین به ارتقاء فرایند انتخاب نگاتیو کمک می‌کند؛ یعنی نه تنها می‌توانید سریعا با تعویض پنل پشتی فیلم را عوض کنید، بلکه می‌توانید این‌کار را قبل از اتمام نگاتیو انجام داده و ادامه‌ی فیلم را بعدا استفاده کنید.

در قسمت جلویی دوربین، هم فلش برای عکاسی و هم منبع نور LED برای فیلمبرداری وجود دارد. اولین بار است که هر دو نوع فلش در یک دوربین آنالوگ به کار برده می‌شود. هر دو منبع نور دارای سه سطح تابش قابل تنظیم هستند.

ریفلکس

این دوربین که بازه‌ی ایزوی ۲۵ تا ۶۴۰۰ را پوشش می‌دهد دارای طراحی متن‌باز است. بیشتر قسمت‌های طراحی الکتریکی و سخت‌افزاری این دوربین در سایت رفلکس موجود هستند تا احیانا کسانی که علاقه‌مند هستند بتوانند با ابزاری مانند پرینترهای سه‌بعدی طراحی دوربین را به سلیقه‌ی خود تغییر دهند.

ریفلکس

ایده‌ی خلاقانه‌ی دیگر در این دوربین استفاده از بلوتوث کم‌مصرف است که این امکان را فراهم می‌کند که هنگام فیلمبرداری اطلاعات مورد نیاز یا متادیتا از طریق ارتباط با گوشی هوشمند توسط دوربین دریافت شود.

در زیر ویدیویی سه دقیقه‌ای از معرفی ریفلکس را شاهد هستید:

توسعه دهندگان این دوربین در پی آن بودند تا سرمایه‌ی ۱۰۰ هزار دلاری را از طریق کیک‌استارتر جذب کنند، حال آنکه میزان سرمایه‌ی جذب شده از این میزان فراتر رفته است. رفلکس اعلام کرده دوربین خود را که ۴۵۸ دلار به فروش می‌رسد، از آگوست ۲۰۱۸ به خریداران تحویل خواهد داد. نظر شما در مورد این دوربین چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوربین SLR رفلکس به هدف جذب سرمایه در کیک‌استارتر دست یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..