تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش رسانه ای برای انعکاس یک حادثه

انعکاس اخبار درست از زلزله دیشب از دقایق اولیه این حادثه ، در دستور کار رسانه ملی قرار گرفت.

به گزارش شمانیوز ،از ساعات اولیه وقوع زلزله در غرب کشور ، شبکه خبر با اطلاع رسانی مداوم به صورت "زیرنویس" و ارتباط تلفنی با متولیان امداد و نجات در کشور به ویژه استان های غربی، تلاش کرد علاوه بر آگاه کردن مخاطبان از شرایط و اوضاع مناطق زلزله زده ، به ایجاد آرامش در کشور و رفع دغدغه های مردم کمک کند.

این شبکه در طی تماس های مستقیم تلفنی با مدیران بحران در کشور ، از جمله رئیس هلال احمر، رئیس و معاون سازمان مدیریت بحران کشور ، مسئولان بهداشت و درمان ، مسئولان وزارت نیرو ، مسئولان اورژانس کشور و دیگر دست اندرکاران مدیریت بحران در کشور ،اطلاع رسانی جامع از این حادثه را آغاز کرده و همچنان ادامه دارد.

مراکز صدا و سیما در ایلام، کرمانشاه و کردستان نیز با اعزام گروه های خبری به منطقه ، کار جمع آوری خبر و تصاویر برای بخش های خبری و شبکه های سراسری و استانی را از شب گذشته آغاز کرده اند .

منبع : تسنیم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش رسانه ای برای انعکاس یک حادثه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..