تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تراژدی خانوادگی برای گرت بیل

گرت بیل، ستاره همیشه مصدوم رئال مادرید این روزها با یک مصیبت خانوادگی روبرو شده است.

به گزارش شما نیوز ، دو روز پیش بود که اعلام شد بیل در جریان تمرین رئال بار دیگر مصدوم شده تا یک ماه از میادین به دور باشد. این خبر بدی برای ستاره ولزی بود ولی خبر بدتر، مرگ برادر همسر او بود.

طبق گزارش ولز آنلاین، جسد بی جان الکساندر ویلیماز 29 ساله، چهارشنبه صبح در منزلش واقع در پارنث، در حومه شهر کاردیف پیدا شد. هنوز علت واقعی مرگ او مشخص نیست و احتمال به قتل رسیدن او وجود دارد. پلیس فعلا در حال تحقیق در مورد مرگ ویلیامز است و گفته می شود که هنوز به مورد مشکوکی برخورد نکرده است.

خانوده بیل پس از این تراژدی در وضعیت روحی بسیار بدی قرار دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تراژدی خانوادگی برای گرت بیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..