تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش الهام پاوه نژاد به زلزله در کرمانشاه (عکس)

واکنش الهام پاوه نژاد به زلزله در کرمانشاه (عکس)

 

بازیگر زن کشورمان که اصالتی کرد دارد با انتشار عکس و متنی به زازله مهیب ایران و عراق که در کرمانشاه تلفات جانی و مالی بسیاری داشت واکنش نشان داد . به گزارش ایران ناز الهام پاوه نژاد با انتشار پستی در صفحه شخصی خود نسبت به زلزله شب گذشته واکنش نشان داد.

 

از زلزله و عشق، خبر كس ندهد آن لحظه خبر شوي كه ويران شده ای

 

الهام پاوه نژاد با انتشار عکس زیر نوشت:

 

از زلزله و عشق، خبر كس ندهد

 

آن لحظه خبر شوي كه ويران شده ای…

 

محمدرضا شفيعى كدكنى .

 

قرار نبود پايیز این گونه بیاید… قرار نبود سرما سیاه‌پوش‌مان کند…به فکر رسیدن یلدا و تفأل و عاشقانه‌ها و سرخی دل‌هامان بودیم که خون به جگر شدیم، برای داغ تک تک‌تان و دست‌های دور و ناتوان‌مان… شهرهای زخمی و داغ‌دیده، کرمانشاه گیانم، دل‌مان با شماست.

 

واکنش الهام پاوه نژاد به زلزله در کرمانشاه (عکس)

 

واکنش الهام پاوه نژاد به زلزله دیشب

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش الهام پاوه نژاد به زلزله در کرمانشاه (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..