تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوشحالی تروریست های تکفیری از زلزله شب گذشته در کرمانشاه+عکس

خوشحالی تروریست های تکفیری از زلزله شب گذشته در کرمانشاه+عکس

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تروریست های تکفیری که پس از شکست های پی در پی از محور مقاومت در عراق و سوریه نتوانسته اند توفیقی در این جبهه به دست بیاورند از کشته و مجروح شدن مردم ایران و عراق ابراز خوشحالی می‌کنند.

تروریست‌ها که آرزوی حضور در کشورمان را در سر داشتند حال با گذشت چند سال و رو  به زوال رفتن داعش، آرزوهای خود را بر باد رفته می‌بینند.اکنون پس از وقوع زلزله در مناطق غربی کشور و وارد آمدن خسارات مالی و تلفات جانی،  این جنایتکاران از کشته شدن مردم مسلمان کشورمان  ابراز خوشحالی می کنند.  

عقده گشایی تروریست های تکفیری را می توانید از پیام‌هایشان درباره کشته شدگان و مصدومان زلزله کرمانشاه دریابید.

تروریست ها نوشتند:

"شب تاریک مشرکین در عراق و ایران با خوف و ترس سپری می شود" 

"خدا را شکر  2000 نفر از  ایرانیان بر اثر زلزله  کشته و زخمی شده اند."

گفتنی است؛ بر اثر زلزله شب گذشته در حوالی سر پل ذهاب کرمانشاه تاکنون بیش از 300 نفر کشته و بیش از 1800 نفر زخمی شده اند.

خوشحالی تروریست های تکفیری از زلزله شب گذشته در کرمانشاه+عکس 

انتهای پیام/

خوشحالی داعشی ها از زلزله ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوشحالی تروریست های تکفیری از زلزله شب گذشته در کرمانشاه+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..