تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اظهار نظر جالب مردم عراق در مورد سردار سلیمانی+ فیلم

اظهار نظر جالب مردم عراق در مورد سردار سلیمانی+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک عراقی در مورد سردار سلیمانی نکات جالبی را بیان می کند و او را به عنوان مجاهدی برای دفاع از حرم های ائمه و امامان معصوم می‌داند.

ولید عراقی که چند سالی است در راه نجف به کربلا موکبی برپا داشته است در رابطه با حاج قاسم سلیمانی می گوید: قاسم سلیمانی مجاهد است؛ او از حرم حضرت زینب(ع)، زمین های مقدس و حرم های معصومین در مقابل دشمنان اسلام دفاع می کند. سردار سلیمانی را همه مردم عراق دوست دارند.

وی در پایان با آرزوی اتحاد بین مردم ایران و عراق می گوید:ایران و عراق یکی هستند.

در ادامه فیلمی از صحبتهای این عراقی خواهید دید:

انتهای پیام/

نظر مردم عراق در مورد سردار سلیمانی+ فیلم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اظهار نظر جالب مردم عراق در مورد سردار سلیمانی+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..