تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تسلیت مدیر عامل بانک رفاه در پی وقوع زلزله غرب کشور

دکتر محمد علی سهمانی مدیر عامل بانک رفاه در پی جان باختن تنی چند از هموطنان در استان کرمانشاه و سایر استان های غرب کشور در حادثه زلزله پیام تسلیت صادر کرد.


  به گزارش شمانیوز ، متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
با نهایت تاسف و تالم در گذشت جمعی از هموطنانمان در حادثه زلزله غرب کشور به ویژه استان کرمانشاه را تسلیت عرض نموده و برای مصدومان این حادثه تاسف بار در مناطق زلزله زده، از خداوند متعال شفای عاجل مسالت دارم.
با حادثه دیدگان این مصیبت بزرگ از صمیم قلب ابراز همدردی نموده و با تعظیم در برابر خواست و مشیت خداوند قادر متعال ، آمادگی خود را برای کمک به حادثه دیدگان و هرگونه همکاری و مساعدت به مردم شریف مناطق زلزله زده اعلام داشته و اطمینان خواهیم داد در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم ورزید .

منبع  : روابط عمومی بانک رفاه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تسلیت مدیر عامل بانک رفاه در پی وقوع زلزله غرب کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..