تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مینی کیک خرمالو، عصرانه خوشمزه پاییزی

۶۲۹۲۹۳

۱۷۷  بازدید

مینی کیک خرمالو یک کیک خیلی خوشمزه و مناسب برای عصرونه و کنار یک چایی است، که میتوانید بعد از ظهر فوق العاده ای رو با عطر خرمالو تجربه کنید.

ماهنامه کیک و شیرینی - زهرا خورسند: مینی کیک خرمالو یک کیک خیلی خوشمزه و مناسب برای عصرونه و کنار یک چایی است، که میتوانید بعد از ظهر فوق العاده ای رو با عطر خرمالو تجربه کنید.


مواد لازم:


آرد     300 گرم بیکینگ پودر     2 ق چ روغن مایع    سه چهارم پیمانه شکر    250 گرم تخم مرغ    3 عدد جوز هندی (رنده شده)    یک هشتم ق چ دارچین    یک هشتم ق چ گردو (خردشده)    50 گرم خرمالو    یک پیمانه     
مواد لازم رویه:
پنیر خامه ای    100 گرم عسل     یک ق چ آب پرتقال    یک ق س  مینی کیک خرمالو


طرز تهیه:


تخم مرغ ها و شکر را با دور متوسط همزن برقی بزنید تا سبک شود. سپس روغن مایع را افزوده و خوب مخلوط کنید. خرمالو بدون پوست و له شده را اضافه کرده و پس از مخلوط شدن همزن را خاموش کرده و مخلوط آرد، بیکینگ پودر، جوز هندی و دارچین را افزوده و با لیسک هم بزنید.


گردو خردشده را نیز اضافه کرده و مواد آماده را در مینی مافین چرب شده ریخته و در فر از پیش گرم شده با دمای 170 درجه سانتی گراد به مدت 35 تا 40 دقیقه قرار دهید.


پس از خارج کردن قالب از فر، کیک ها را 15 دقیقه داخل قالب خنک کرده سپس روی توری فلزی قرار داده تا کاملا خنک شود، پس از کامل خنک شدن کیک آن را با کرم آماده پوشش داده و در صورت تمایل با مشکلات تزیین کند.

طرز تهیه کرم پنیری:


پنیر خامه ای را با همزن برقی بزنید تا صاف و یکدست شود. سپس عسل و آب پرتقال را اضافه کرده و پس از خوب مخلوط شدن کرم آماده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مینی کیک خرمالو، عصرانه خوشمزه پاییزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..