تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آماده باش شبكه خون رسان كشور در پی وقوع زلزله/ میزان ذخایر خون در کشور عالی است

بشیر حاجی بیگی سخنگوی سازمان انتقال خون در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به وضعیت ذخیره خون در کشور در پی وقوع زلزله امشب كه در غرب کشور به وقوع پيوست، گفت: اکنون میزان ذخایر خون و فرآورده های خونی در کشور عالی است.

وی ادامه داد: به دليل ایام اربعین ، نذر خون و مراجعه پى در پى مردم در این ایام میزان ذخایر خون و فرآورده های خونی در کشور عالی است.

حاجی بیگی با اشاره به آمادگی مراکز انتقال خون سراسر کشور در تامین خون در صورت نیاز گفت: با تمام مدیران کل انتقال خون سراسر کشور تماس داشتم و خوشبختانه همه مراکز استان ها برای کمک در زمینه تامین خون در صورت نیاز اعلام آمادگی کرده اند.

وی تاکید کرد: خوشبختانه همه مراکز انتقال خون سراسر کشور از نظر ذخیره خون و فرآورده های خونی وضعیت خوبی دارند.

سخنگوی سازمان انتقال خون عنوان کرد: در حال حاضر می توانیم جوابگوی نیاز بیمارستان ها باشیم و همه مراکز انتقال خون سراسر کشور در صورت نیاز به خون و فراورده های خونی در استان های زلزله زده آماده ارسال خون هستند وجای نگرانی برای تامین خون و فرآورده‌های خونی وجود ندارد.

وی یادآور شد: در صورت ضرورت تمام شبكه خون رسان كشور در پی وقوع زلزله غرب کشور در حالت آماده باش و امداد رسانی به استان های زلزله زده هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آماده باش شبكه خون رسان كشور در پی وقوع زلزله/ میزان ذخایر خون در کشور عالی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..