تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوزدهمین سالگرد ارتحال علامه محمدتقی جعفری (ره) برگزار می‌شود

نوزدهمین سالگرد ارتحال علامه محمدتقی جعفری (ره) برگزار می‌شودبه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیین گرامیداشت نوزدهمین سالگرد درگذشت علامه محمد تقی جعفری (ره)، دو‌شنبه 22 آبان‌ماه ساعت 15 در ویژه برنامه‌ای با عنوان «از دیار آفتاب» برگزار می شود. 

این آیین با حضور جمعی از اساتید، فرهیختگان، خانواده و شاگردان ایشان و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین موسی حسنی، حجت الاسلام والمسلمین محمد معرفت، دکتر عبدالله نصری و علیرضا جعفری (فرزند این علامه فقید) با همکاری موسسه تدوین و نشر آثار علامه جعفری اجرا می‌شود.

 مثنوی خوانی ابوالفضل معین فراز، شعرخوانی صالح افشار، برپایی نمایشگاه‌ کتاب و نگارگذر عکس با موضوع زندگی و آثار علامه جعفری (ره)، از جمله بخش‌های مراسم "از دیار آفتاب" است.

 گفتنی است؛ علامه محمدتقی جعفری(ره) در طول سال‌های زندگی خود آثار متنوعی را تالیف کرد که از آن میان می‌توان مجموعه 27 جلدی «ترجمه و تفسیر نهج‌البلاغه»، مجموعه 15 جلدی «تفسیر و نقد و تحلیل مثنوی»، «ترجمه کامل نهج‌البلاغه»، «حقوق جهانی بشر از دیدگاه اسلام و غرب به دو زبان انگلیسی و فارسی»، «نقد نظریات دیوید هیوم در چهار موضوع فلسفی»، «بررسی و نقد برگزیده افکار راسل»، «زیبایی و هنر از دیدگاه اسلام»، «موسیقی از دیدگاه فلسفی و روانی»، «فلسفه دین»، «تحقیقی در فلسفه علم»، «فلسفه و هدف زندگی»، «مولوی و جهان‌بینی‌ها» و «شناخت انسان در تصعید حیات تکاملی» را نام برد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوزدهمین سالگرد ارتحال علامه محمدتقی جعفری (ره) برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..