تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین خرید زمستانی اینتر قطعی شده است

به نطر می رسد دیگر باید رامیرس هافبک 29 ساله جیانگسو سونینگ را بازیکن جدید اینتر دانست.

به گزارش شما نیوز ، فعالیت مدیران اینتر برای تقویت این تیم در زمستان آغاز شده و در همین راستا انتقال هافبک سابق چلسی به مه آتزا قطعی شده است.

 

رامیرس که در حال حاضر در تیم جیانگسو سونینگ چین که مالکیت مشترکی با اینتر دارد بازی می کند مشکلی برای این انتقال ندارد و طبق ادعای کوریره دلا اسپورت، این انتقال نهایی شده است.

 

 

 

 

رامیرس که پنج فصل و نیم در چلسی بازی کرد در حال حاضر با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند و مدتی است از میادین دور است اما برای حضور در ترکیب نراتزوری در نیم فصل دوم مشکلی نخواهد داشت.

 

آسیلیو مدیر اینتر مدتی قبل ادعا کرد این تیم در زمستان به علت رعایت فیرپلی مالی انتقال بزرگی را در دستور کار قرار نداده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین خرید زمستانی اینتر قطعی شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..