تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اگر فرزندتان شیطنت می‌کند ناراحت نشوید

اگر فرزندتان شیطنت می‌کند ناراحت نشویدبه گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امام صادق (ع) فرمودند: «بگذار پسرت هفت سال اول را بازی کند و هفت سال دوم باید او را تأدیب نمود، و هفت سال سوم نیز پیوسته مراقب او باش، اگر رستگار شد، چه بهتر، و گرنه خیری در او نخواهد بود.»

آیت‎الله مجتهدی در شرح این حدیث، این چنین می‌گوید: کودکانی که خیلی شیطنت میکنند، در آینده کاره‌ای خواهند شد. اگر بچه شما زیاد شیطنت می‌کند، ناراحت نشوید. بچه هایی که مثل دنبه همه‌اش افتاده‌اند و هیچ شیطونی نمی‌کنند، چیزی نمی‌شوند.

ایشان نقل می‌کنند: عده‌ای پیش آمیرزا مسیح، امام جماعت مسجد جامع تهران شکایت بچه اش را کردند و گفتند: « آقا شما خودتان به این خوبی هستید، اما این بچه شما دیوار راست را می‌گیرد و بالا می‌رود و حواس ما را موقع نماز پرت می‌کند»، آمیرزا مسیح می‌گوید: «لای آجرها را بند کشیده‌اید؟»، آنها می‌گویند: «نه هنوز بند نکشیده ایم، تازه ساخته ایم»، آمیرزا مسیح می‌گوید: «من بچه که بودم از دیوار بند کشیده شده بالا می‌رفتم»، بالا رفتن از دیوار بند کشیده شده خیلی سخت تر است، چون اگر بند نکشیده باشند، لای آجرها باز است و بچه دستش را لای آجرها می‌گذارد و بالا می‌رود، اما اگر بند نکشیده باشند، دیگر نمی‌شود. پس با بچه هایتان که شیطونی می‌کنند تند صحبت نکنید، بگذارید شیطنت کنند، اینها بزرگ که بشوند، یک چیزی خواهند شد.

منبع: احسن الحدیث

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اگر فرزندتان شیطنت می‌کند ناراحت نشوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..