تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مزایده میدان‌های نفت و گاز لبنان ادامه دارد

به گزارش شما نیوز ، به نقل از رویترز،  سزار ابی خلیل، وزیر انرژی و آب لبنان، از شرکت‌های حاضر در نخستین دور از مزایده صدور امتیاز اکتشاف نفت و گاز در قلمرو این کشور در دریای مدیترانه خواست مذاکرات فنی خود را آغاز کنند.

ابی خلیل در رسانه‌های اجتماعی اعلام کرد: دیروز سندی را امضا کرده که در آن از شرکت‌هایی که اسناد حضور در مزایده را تحویل داده‌اند، خواسته است مذاکره درباره پیشنهادهای فنی خود را آغاز کنند.

از سال ۲۰۰۹ میلادی تا کنون چندین میدان بزرگ در حوزه گازی شام (لوانت) در قلمرو لبنان دریای مدیترانه کشف شده‌اند.

لبنان پس از سه سال وقفه، در ماه ژانویه سال ۲۰۱۷ میلادی مزایده برای واگذاری امتیاز اکتشاف نفت و گاز را از سر گرفت.

کنسرسیومی شامل شرکت‌های توتال فرانسه، انی ایتالیا و نواتک روسیه، تنها شرکت کننده در مزایده یاد شده بود. قرار است اداره نفت لبنان اسناد شرکت در مذاکره را بررسی کند و آنها را در ماه جاری میلادی به وزیر انرژی لبنان ارائه کند تا پس از بررسی وی، در دولت به تصویب نهایی برسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مزایده میدان‌های نفت و گاز لبنان ادامه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..