تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افشاگری یک مدل پرتغالی درباره کریستیانو رونالدو: او به نامزدش خیانت کرد

ساعت 24-در حالی که رونالدو در انتظار تولد چهارمین فرزندش است افشاگری یک مدل پرتغالی برای او دردسر ساز شده است.

 این مدل پرتغالی که ناتاشا نام دارد و 21 ساله است در گفت و گو با یکی از شبکه های تلویزیون پرتغال اظهار داشت که مدتی با رونالدو در ارتباط بوده است.

ناتاشا علنا اعتراف کرد که رونالدو با ارتباط با او به نامزد فعلی اش جورجینا خیانت کرده است. البته این مدل ادعا می کند دو سال است که با کریس پیام های عاشقانه رد و بدل می کند.

این مدل پرتغالی البته شاید برای شهرت دست به این کار زده باشد. او حالا شهرتی چند برابر دارد و مدام به مجلات مختلف و برنامه های تلویزیونی مختلف برای مصاحبه دعوت می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افشاگری یک مدل پرتغالی درباره کریستیانو رونالدو: او به نامزدش خیانت کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..