تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیحات معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره شکایت جواد نکونام و بدهی‌ها

توضیحات معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره شکایت جواد نکونام و بدهی‌هابه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پندار توفیقی درباره لیست ورود و خروجی استقلال در نیم‌فصل دوم گفت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته برای نیم‌فصل طبق درخواست مکتوب سرمربی تیم استقلال، به طور حتم ورودی و خروجی خواهیم داشت و محسن کریمی و بهنام برزای به لیست ما اضافه می‌شوند.

جذب مهاجم ۶ دانگ در نیم فصل

او ادامه داد: همچنین قرار است جذب یک مهاجم ۶ دانگ خارجی را در دستور کار داشته باشیم اینکه از سهمیه بالای ۲۳ سال می‌توان استفاده کرد یا نه، بحثی است که باید آن را پیگیری کنیم.

طلب کاران باید برای بدهی‌ها ثبت نام کنند

توفیقی در مورد شکایت جواد نکونام از استقلال به دلیل پرداخت نشدن طلبش و اینکه وکیل او مدعی شده باشگاه به تماس‌های آن‌ها پاسخ نداده است، گفت: در زمان مقرر اطلاعیه را دادیم و در آن اعلام کردیم هر فردی که طلبی دارد باید ثبت‌نام کند تا پرونده او مورد بررسی قرار بگیرد. طبق هماهنگی‌های انجام شده در فدراسیون فوتبال تضمین گذاشته‌ایم تا در صورتی که افراد طلب شان را ثابت کرده و رأی بگیرند، مستقیم از این تضمین برداشت کنند.

برای طلب کاران چک نقد گرو گذاشته شده است

او همچنین درباره اقدامات باشگاه برای پرداخت بدهی‌ها و حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت:بدهی‌ها برای سنوات گذشته بوده و این بدهی‌ها همین طور انباشته شده است. در چند سال گذشته بدهی بازیکنان خارجی را تسویه کرده‌ایم و با تعدادی از بازیکنان داخلی هم که رأی کمیته انضباطی گرفته بودند، توافق کردیم و برای تعدادی دیگر از حق قانونی باشگاه در مورد مبالغ قرارداد و طلب شان درخواست تجدیدنظر داده‌ایم. البته برای این‌ها چک نقد جهت تضمین در فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی گذاشته‌ایم تا در صورتی که بتوانند رأی بگیرند، مستقیم از این مبلغ چک طلب خود را برداشت کنند.

پرونده برخی مربیان و بازیکنان بسته شده است

معاون ورزشی باشگاه استقلال ادامه داد: از طرفی پرونده مربیان و بازیکنان پیشین استقلال که با آن‌ها توافق صورت گرفته، بسته شده است و تعدادی از پرونده‌ها به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان ارسال شده است تا در مورد آن‌ها تصمیم‌گیری شود. در این میان، مصاحبه‌هایی از برخی از دوستان جدید بیرون می‌آید که صحبت از طلب‌شان می‌کنند. باشگاه استقلال در مدت سال‌های گذشته با حجم وحشتناکی و بسیاری از بدهی‌ها روبه‌رو شده است و اگر بخواهیم با همه افراد جلسه بگذاریم، زمان زیادی می‌برد.بازیکنی بوده که در مقطعی با او توافق مالی صورت نگرفته است و ما هم درخواست تجدیدنظر داده‌ایم. همان‌طور که توضیح دادم، با توجه به تضمینی که در فدراسیون گذاشته‌ایم، در صورتی که رأی بگیرند، مستقیم از ودیعه گذاشته شده، برداشت خواهند کرد.

مستندات لازم را کامل کرده ایم

توفیقی در مورد پرونده‌های مالیاتی باشگاه استقلال گفت: ما همچنین روی بخش عمده مالیات‌ها که به صورت سنواتی به باشگاه تحمیل شده است، اعتراض کرده‌ایم. از سازمان امور مالیات گواهی گرفته‌ایم که طبق ماده ۵۱ بتوانیم به پرونده‌های خود رسیدگی کنیم. بدهی‌های مالیاتی قطعی نیست. چیزی که AFC از ما می‌خواهد این است که نشان دهیم با طلبکارات توافق کرده‌ایم، یا در حال توافق بوده یا در محلی در حال رسیدگی هستیم. خوشبختانه همه موارد را نشان داده‌ایم. اینکه سؤال می‌شود چه زمانی AFC نظرش را اعلام می‌کند، به نیابت از گروهی که در ایران حضور دارند، اعلام می‌شود. این گروه شامل مهدی محمدنبی، سهیل مهدی، براتی، وثوق احمدی و بهروان است. ابتدا باید این دوستان در رابطه با اسناد باشگاه قانع شده و زمانی که به این نتیجه برسند که مدارک قابل بررسی است، آن را مکتوب به AFC ارسال کنند. ما مستندات‌مان را کامل کرده‌ایم.

حجم بدهی‌ها برای مالیات است

توفیقی بیان کرد: چیزی که باعث حجم بدهی‌های مالیاتی شده، مربوط به دوره‌ای است که باشگاه مالیات بازیکنان یا مربیان را برعهده گرفته است. به‌عنوان مثال بودجه باشگاه شش میلیارد بوده، سقف قرارداد‌ها ۲۰ میلیارد تومان. باشگاه مالیات را پذیرفته و طبیعتاً با توجه به این شرایط نه به بازیکن مبلغ مدنظر داده می‌شود، نه مالیات پرداخت خواهد شد. این مسئله باعث انباشته شدن مالیات شده و هر سال هم جرایم پرداخت نشدن آن باعث زیادتر شدن مبلغ شده است. در این بخش، باشگاه استقلال به شدت آسیب‌دیده است. دوم اینکه، باشگاه‌ها در سازمان لیگ از محل درآمد‌های خود شامل تبلیغاتی، فروش بلیت‌ها و ... پولی را به طور مستقیم برداشت کرده است، چون پول در حساب باشگاه نمی‌خوابد، سازمان مالیاتی می‌گوید حتماً درآمد‌هایی داشته‌اید که آن را اعلام نمی‌کنید!

مربی جدید استقلال تا یک ماه دیگر به کادر اضافه می‌شود

او در مورد حضور مربی جدید در کادر فنی استقلال گفت: مربی جدید از روز گذشته به تیم اضافه شد و کمک دیگر شفر که در تیم ملی جامائیکا همکار او بوده، تا یک ماه دیگر به کادرفنی استقلال اضافه خواهد شد. پس از اردوی کیش نیز، قرارداد مربی جدید امضا می‌شود. امیدوارم روند تیم بهبود یابد و بتواند نتایج در خور شأن استقلال را بگیرد.

برزای و کریمی به لیست اضافه می‌شوند

توفیقی درباره جذب بازیکن در نیم‌فصل دوم گفت: طبق قوانین، لیست استقلال پُر است. براساس درخواست مکتوب شفر و جمع‌بندی که خواهد کرد، در نیم‌فصل ورودی و خروجی خواهیم داشت. بهنام برزای و محسن کریمی به لیست اضافه می‌شوند و احتمالاً یک مهاجم شش‌دانگ خارجی هم اضافه می‌کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیحات معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره شکایت جواد نکونام و بدهی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..