تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دایی: جلوی گردن کلفت ها می ایستم

۶۲۹۹۲۶

۱۲  بازدید

پس از صحبت های انتقاد آمیز علی کریمی در خصوص مدیران فوتبال علی دایی نیز صحبت هایی را مرتبط با مشکلات فوتبال ایران مطرح کرده ست.

خبرورزشی: پس از صحبت های انتقاد آمیز علی کریمی در خصوص مدیران فوتبال علی دایی نیز صحبت هایی را مرتبط با مشکلات فوتبال ایران مطرح کرده ست. دایی با انتشار پستی در صفحه رسمی خود نوشته است: مطمئنا فساد در فوتبال وجود دارد و بارها در این باره صحبت کردم. البته فقط در فوتبال نیست و در همه جا وجود دارد فوتبال نیز بخشی از جامعه است. امیدوارم روزی فرا برسد که دروغ در فوتبال ایران ریشه کن شود و کسی دنبال پنهان کردن و لاپوشانی کردن مشکلات آشکار تیم های باشگاهی و مدیران آن نباشد. من علی دایی گردنم جلوی مردم و فوتبالی های کار درست از مو باریک تر است اما شک نکنید جلوی گردن کلفت ها می ایستم و کوتاه نمی آیم.

دایی: جلوی گردن کلفت ها می ایستم 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دایی: جلوی گردن کلفت ها می ایستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..