تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان تیم ملی برای مسعود که شجاعی ماند

۶۲۹۹۰۹

۱۶۳۹  بازدید

هنوز اگر به شبكه‌هاي اجتماعي سر بزنيد، هشتگ‌هايي در حمايت از مسعود شجاعي مي‌بينید.

پایگاه خبری انتخاب نوشت: مسعود شجاعي ديگر جايي در تيم ملي ندارد و حالا با قاطعيت مي‌توان اين خبر را اعلام كرد. مسعود حداقل تا زماني كه بيانيه‌اي را كه احسان حاج‌صفي منتشر كرد، روي اينستاگرام خود منتشر نكند، جايي در تيم ملي نخواهد داشت. احسان، بعد از بازي با نماينده رژيم صهيونيستي، وقتي بيانيه‌اي از سوي كادر فني تيم ملي دريافت كرد كه شبيه عذرخواهي بود، آن را روي اينستاگرام خود قرار دارد. اين بيانيه براي مسعود شجاعي هم ارسال شده بود. كي‌روش شخصاً با احسان صحبت كرد و به او گفت، اگر مي‌خواهد برگردد بايد آن را منتشر كند. حاج‌صفي هم با روي باز آن را پذيرفت و روي اينستاگرامش قرار داد.

كي‌روش همين صحبت‌ها را با مسعود شجاعي هم انجام داد. كي‌روش خطاب به مسعود گفت: «اگر مي‌خواهي به تيم ملي برگردي، بيانيه را روي اينستاگرامت قرار بده. ما توقع داريم اين كار را انجام دهي و برگردي...» مسعود اما مثل حاج‌صفي برخورد نكرد. او تأكيد داشت تنها به قرارداد حرفه‌اي‌‌اش عمل كرده و نمي‌توانسته مقابل نماينده رژيم اشغالگر قدس بازي نكند، شجاعي وقتي با دومين تماس كي روش براي انتشار بيانيه روبه‌رو شد، پاسخ داد: «با تمام احترام، آن را منتشر نمي‌كنم چون رفتاري خارج از چارچوب قرارداد حرفه‌اي‌ام انجام ندادم...» در واقع مسعود به خواسته كي‌روش هم پاسخ منفي داد‌ اما حتي اين رفتار او باعث نشد تا سرمربي تيم ملي از دست كاپيتان خود ناراحت شود. او حداقل خيالش راحت بود كه با حضور سامان قدوس در تيم ملي، مشكلي از اين بابت نخواهد داشت. در بازي با پاناما هم كي‌روش شماره 7 تيم خود را به سامان سپرد تا روي شايعات صحه بگذارد.

آنهایی كه مسعود را مي‌شناسند و مي‌دانند از مواضع خود عقب‌نشيني نمي‌كند، محروميت قطعي او را باور دارند. بدين ترتيب، عصر مسعود شجاعي در تيم ملي ايران به پايان رسيد. مسعود با 70 بازي ملي به كارش در تيم ملي پايان داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان تیم ملی برای مسعود که شجاعی ماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..