تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سعودی‌ها در ماجرای حصر حریری نه راه پس دارند و نه راه پیش

نه راه پس و نه راه پیش برای سعودی ها در ماجرای حصر حریری+عکس

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین دهباشی مستندنگار و تاریخ‌پژوه به حصر سعد حریری، نخست وزیر لبنان، به دست سعودی‌ها واکنش نشان داد و در توییتر نوشت:

"راه نه پس و نه پیش، توصیف دقیق شرایط سعودی در حصر سعد حریری است. رهایش بکنند مقدمه یک آبروریزی است، نگه اش دارند تشدید رسوایی دیگر 

آن گاه که عقل تقسیم می کردند، گویا حضرات در صف نفت ایستاده بودند."

شایان ذکر است شنیده‌ها و شواهد حکایت از آن دارد که سعد حریری نخست وزیر لبنان تحت فشار عربستان از سمت خود استعفا کرده است. بن سلمان ولیعهد عربستان که نشان داده است برای عملی کردن نقشه‌های خود در منطقه عجله دارد تلاش می‌کند با حمایت صهیونیستی-آمریکایی و به کمک پول‌های نفتی کشورش ثبات نسبی به وجود آمده در منطقه را بر هم زند و نفوذ ایران و محور مقاومت را کاهش دهد، چرا که مهم ترین دشمن رژیم صهیونیستی محور مقاومت و ایران است.

انتهای پیام/

نه راه پس و نه راه پیش برای سعودی ها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سعودی‌ها در ماجرای حصر حریری نه راه پس دارند و نه راه پیش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..