تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فراخوان دعوت به همکاری مگاموتور در داخلی سازی موتور BM16LB

شرکت مگاموتور با هدف توسعه ساخت داخل قطعات قوای محرکه و در راستای بهره گیری بیشتر از توانمندی قطعه سازان، متخصصان و مراکز علمی و دانشگاهی، طی فراخوانی از سازندگان داخلی دعوت به همکاری و پیوستن به زنجیره تامین این شرکت برای ساخت داخل قطعات کرد.

به گزارش سایپا نیوز؛ شرکت مگاموتور از گروه خودروسازی سایپا با حضور در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران به عرضه دستاوردهای این شرکت و توسعه محصولاتش می پردازد و به دنبال جذب سازندگان توانا و خلاق در عرصه تولید قطعات مورد نیاز، با فراخوانی از سازندگان و قطعه سازان برتر برای ساخت داخل قطعات مورد نیاز موتور BM16LB دعوت به همکاری می کند.

در این نمایشگاه فرم هایی تهیه و در اختیار علاقمندان قرار داده می شود. این فرم ها شامل مشخصات قطعات مورد نیاز و زمینه های همکاری با شرکت های معتبر، توانمندی ها، دانش فنی، درجه (گرید) سازندگان و شرکت های همکار آنها است.

شایان ذکر است این نمایشگاه از تاریخ 22 الی 25 آبان ماه 96 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و گروه خودروسازی سایپا در سالن 35 پذیرای علاقمندان خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فراخوان دعوت به همکاری مگاموتور در داخلی سازی موتور BM16LB»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..