تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با این ورزش مرگ را دور خواهید زد

به نقل از science daily، بررسی‌های اخیر نشان داده است که ورزش قدرتی همچون وزنه زدن، دراز و نشست، اسکات و غیره می‌توانند به اندازه ورزش‌های هوازی همچون شنا و دویدن باعث کاهش احتمال مرگ شوند.

بررسی‌های جدید در دانشگاه سیدنی نشان داده است که ورزش قدرتی نیز به اندازه ورزش هوازی اهمیت دارد.

بررسی‌ها نشان داد افرادی که ورزش قدرتی انجام می‌دهند ۲۳ درصد کمتر احتمال مرگ زودرس دارند و ۳۱ درصد کمتر در معرض ابتلا به سرطان هستند.

افرادی که زمان و فرصت کافی برای رفتن به باشگاه ندارند، می‌توانند ورزش‌ های قدرتی را در خانه نیز انجام دهند.البته این نکته را فراموش نکنید که زمانی که ورزش ها سنگین تر از حد توان فرد باشد یا به اشتباه انتخاب و انجام شود، در سطوح پایین تر باعث کشیدگی عضله و رباط ها خواهد شد و در صورتی که ورزش قدرتی خیلی سنگین باشد، ممکن است موجب پارگی رباط ها شود که در هر صورت می تواند سلامتی فرد را تهدید کند. در تمرینات قدرتی استفاده نادرست از دستگاه ها و وزنه ها هم می تواند مشکلات متعدد دیگری ایجاد کند که حتی ممکن است به شکستگی استخوان نیز منجر شود.

به همین دلیل هم این متخصص پزشکی ورزشی توصیه می کند بروز هر گونه دردی را حین انجام ورزش جدی بگیرید و یادتان باشد درد، نشانه و هشداری است که به شما می گوید ورزش بیش از حد توان تان بوده یا به اشتباه انجام شده است؛ بنابراین ورزش قدرتی را در حدی انجام دهید که احساس کشش داشته باشید، ولی دردی را حس نکنید.

کانال اخبار آشپزباشی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با این ورزش مرگ را دور خواهید زد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..