تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظری: پینگ پنگ بازان کره ای 3 ماه در ایران می مانند

نظری: پینگ پنگ بازان کره ای 3 ماه در ایران می مانند/ تلاش می کنیم امتیاز بالایی در سال 2017 کسب کنیممحمود نظری دبیر فدراسیون تنیس روی میز کشورمان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور پینگ پنگ بازان کره شمالی در ایران گفت: اعضای تیم ملی تنیس روی میز کره شمالی با نفرات برتر و کامل خود به ایران آمده اند. آنها چندی پیش با همین 4 بازیکن خود توانستند به عنوان نهمی جهان دست یابند.

او افزود: ورزشکاران کره شمالی به مدت یک هفته با بهترین های کشورمان تمرین کردند و هم اکنون با نفرات دیگر تیم ملی ایران در حال تمرین هستند آنها قرار است از چندی دیگر در مسابقات باشگاهی هم حاضر شوند. به همین دلیل یک نفر از آنها را تیم پتروشیمی بندر امام در خدمت گرفته و قرار است در کنار بازیکنانی چون نوشاد ، نیما و افشین نوروزی تمرین کند. 2 بازیکن دیگر آنها به تیم  نفت آبادان پیوسته است. همچنین با چند تیم لیگ برتری دیگر هم رایزنی هایی داشته ایم تا یک بازیکن دیگر کره ای را در خدمت بگیرند.

نظری ادامه داد: قرار است بازیکنان کره شمالی به مدت 3 ماه در ایران حضور داشته باشند تا هم در مسابقات داخلی کشورمان شرکت کنند و هم با بازیکنان مختلف تمرین کنند. همچنین قرار است در پایان این بازیکنان کره ای در یک جایزه بزرگ که با حضور برترین های کشورمان برگزار می شود حضور یابند.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز کشورمان افزود: حضور کره ای ها در ایران و در مسابقات لیگ باعث می شود تا کیفیت این مسابقات بالا برود و این به نفع تنیس روی میز کشور است. هم اکنون و در بخش بانوان هم تمرینات آغاز شده و همان طور که پیش از این اشاره کردم تمرین کره ای ها با نفرات دیگر تیم ملی در مجموعه شیرودی استارت خورده است.

محمود نظری در خصوص برنامه های تیم های ملی عنوان کرد: در انتهای آبان تیم های پایه کشورمان شامل 4 دختر و 5  پسر در مسابقات پرتغال حاضر می شوند. تمام تلاش فدراسیون بر آن است تا با حضور در مسابقات با اهمیت سال 2017 امتیاز خوبی برای سال 2018 به دست بیاوریم. همچنین قرار است امین احمدیان پس از پایان این مسابقات همراه با مربی خود به ایتالیا برود تا در مسابقات قهرمانی جهان حاضر شود.

نظری ادامه داد: رادین خیام نفر نخست نوجوانان ایران به همراه نوید شمس که چندی پیش قهرمان  شده بود به احتمال زیاد راهی لوگزامبورگ می شوند تا در کمپ تمرینی الماس در لوگزامبورگ حاضر شوند.

او درباره تیم ملی بزرگسالان کشورمان هم گفت: هم اکنون جمیل لطف الله نسبی به مراه برادران عالمیان و افشین نوروزی راهی اروپا شده اند تا در مسابقات اسپانیا و سوئد شرکت کنند.

محمود نظری دبیر فدراسیون تنیس روی میز کشورمان در پایان خاطر نشان کرد: همان طور که اشاره داشتم تلاش می کنیم تا با کسب بیشترین امتیاز های ممکن در سال 2017 و رسیدن به رنکینگ های بالاتر سال 2018 را آغاز کنیم و در مسابقات مختلف از جمله جهانی و آسیایی به میدان برویم.

انتهای پیام /

اظهارات محمود نظری درباره وضعیت تنیس روی میز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظری: پینگ پنگ بازان کره ای 3 ماه در ایران می مانند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..