تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگرانی اتلتیکو از نبود بیل در داربی مادرید!

۶۲۹۸۷۸

۸۴۵  بازدید

ایسنا: ‌به نقل از آس، رئال مادرید تنها دو روز توانست برای آماده سازی نخستین داربی خود در واندا متروپولیتانو از bbC بهره ببرد. اتفاقی که از اولین ال کلاسیکوی فصل یعنی ماه آوریل رخ نداده بود. با این حال گرت بیل جمعه دوباره آسیب دید و زین الدین زیدان باید دوباره مانند قبل در ترکیبش از ایسکو استفاده کند. نبود مهاجم ولزی به نفع اتلتیکومادرید نیست. قرمزو سفید پوشان ترجیح می‌دهند bbC کامل برابرشان بازی کنند.

بیل، از سال ۲۰۱۳ تا به امروز ۱۵ بار  با اتلتیکو روبرو شد اما تنها یک گل به ثمر رساند. این اتفاق در فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۴ در لیسبون رخ داد. مهاجم ولزی سه پیروزی (۲۰ درصد)، سه تساوی (۴۷ درصد) و پنج شکست (۳۳ درصد) را مقابل این تیم تجربه کرد. مادرید بدون مهاجم ولزی سه پیروزی و دو شکست را به ثبت رسانده است.

دیگو پابلو سیمئونه (سرمربی اتلتیکومادرید) دو خاطره بد از بازی‌های فصل گذشته برابر مادرید دارد. اولین بازی در نوامبر در لالیگا بود. مادرید به ویسنته کالدرون رفت و با سه گل پیروز شد. بیل بازی کرد و بازیکنی که روی نیمکت ماند کریم بنزما بود. مادرید بدون bbC درخشید و اتلتیکو را گلباران کرد. در بازی برگشت زیدان از هر سه مهاجم خود استفاده کرد و بازی در سانتیاگوبرنابئو یک بر یک مساوی شد.

عملکرد گرت بیل در داربی‌های مادرید

۲۰۱۳، لالیگا، رئال مادرید صفر – یک اتلتیکومادرید، ۴۵ دقیقه

۲۰۱۴، کوپا دل ری، اتلتیکومادرید صفر - ۲ رئال مادرید ، ۹۰ ‌دقیقه

۲۰۱۴، لالیگا، اتلتیکومادرید ۲ـ ۲ رئال مادرید، ۹۰ ‌دقیقه

۲۰۱۴، لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید ۴ – یک اتلتیکومادرید، ۱۲۰ ‌دقیقه، یک گل

۲۰۱۴، سوپر جام ‌اسپانیا، رئال مادرید یک - یک اتلتیکومادرید، ۹۰ ‌دقیقه

۲۰۱۴، سوپر جام ‌اسپانیا، اتلتیکومادرید یک – صفر رئال مادرید، ۹۰ ‌دقیقه

۲۰۱۴، لالیگا، رئال مادرید یک – ۲ اتلتیکومادرید، ۷۱ ‌دقیقه

۲۰۱۵، کوپا دل ری، اتلتیکومادرید ۲ – صفر رئال مادرید، ۹۰ ‌دقیقه

۲۰۱۵، کوپا دل ری، رئال مادرید ۲ – ۲ اتلتیکومادرید، ۹۰ ‌دقیقه

۲۰۱۵، لالیگا، اتلتیکومادرید ۴ – صفر رئال مادرید، ۹۰ ‌دقیقه

۲۰۱۵، لیگ قهرمانان اروپا، اتلتیکومادرید صفر – صفر رئال مادرید، ۹۰ ‌دقیقه

۲۰۱۵، لالیگا ، اتلتیکومادرید یک – یک رئال مادرید، ۲۵ ‌دقیقه

۲۰۱۶، لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید یک – یک اتلتیکومادرید، ۱۲۰ ‌دقیقه

۲۰۱۶، لالیگا، اتلتیکومادرید صفر – ۳ رئال مادرید، ۹۰ ‌دقیقه

۲۰۱۷، لالیگا، رئال مادرید یک – یک اتلتیکومادرید، ۸۲ ‌دقیقه

* جمع دقایق حضور بیل در داربی‌های مادرید ۱.۲۷۲ و یک گل

هت تریک رونالدو،  عملکرد خوب ایسکو و آسنسیو ...

در ماه می دوباره دو تیم در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با هم روبه‌رو شدند. دیدار رفت در سانتیاگوبرنابئو برگزار شد. بیل آسیب دیده بود و مادرید از ایسکو در میانه میدان بهره برد و رونالدو و بنزما را در خط حمله حضور داشتند. مادرید با سه گل پیروز شد و مهاجم پرتغالی هت‌تریک کرد. در دیدار برگشت با وجود این که اتلتیکو پیروز شد، ایسکو اجازه نداد قرمز و سفید پوشان جبران نتیجه‌ کنند. در فصل ۱۸ – ۲۰۱۷ عملکرد ایسکو بهتر شد و آمار آسنسیو نیز بهبود یافت. به همین خاطر روخی بلانکو بیش از همه نگران این موضوع است تا حضور bbC.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگرانی اتلتیکو از نبود بیل در داربی مادرید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..