تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعویق پرتاب موشک ناسا به دلیل مشکل فنی

به گزارش ایسنا، قرار بود سازمان فضایی آمریکا (ناسا) در این پرتاب از موشک "آنتاریس" (Athares) که بوسیله شرکت اوربیتال ای.تی.کی (Orbital ATK) ساخته شده است، استفاده کند تا تجهیزات فنی و تدارکاتی را برای ایستگاه فضایی بین‌المللی ارسال کند، اما طی پخش زنده و تنها چند لحظه قبل از آغاز شمارش نهایی پرتاب موشک، مقامات ناسا اعلام کردند این پرتاب به فردا موکول می‌شود.

فضاپیمای سیگنوس حدود 3.5 تن مواد غذایی و تجهیزات تخصصی و آزمایشگاهی را به ایستگاه فضایی بین‌المللی خواهد رساند.

"رندی برسنیک" (Randy Bresnik) و "پائولو نسپولی" (Paolo Nespoli) فضانوردان مستقر در ایستگاه وظیفه هدایت بازوی رباتیک و اتصال سیگنوس به ایستگاه را بر عهده دارند.

"سیگنوس" تا تاریخ 4 دسامبر به ایستگاه متصل می‌ماند و پس از رهاسازی چندین ماهواره مکعبی کوچک در مدار زمین، وارد جو شده و نابود می‌شود.

طبق اعلام ناسا این پرتاب به فردا ساعت 15:44 به وقت تهران موکول شده است و از پایگاه فضایی "والوپس"(Wallops) در ویرجینیا انجام می‌شود.

۵۴۵۴




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعویق پرتاب موشک ناسا به دلیل مشکل فنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..