تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتبار ۲۴۴میلیارد تومانی برای سرانه دانش آموزی/ ۲۰درصد اعتبارات تخصیص یافته است

الهیارترکمن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

اعتبار ۲۴۴میلیارد تومانی برای سرانه دانش آموزی/ ۲۰درصد اعتبارات تخصیص یافته استعلی الهیار ترکمن معاون توسعه و پیشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت رسیدگی به سرانه دانش آموزی و برنامه ریزی برای آن اظهار کرد: در قانون بودجه ۹۶، ۲۴۴میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که بر این اساس به ازای هر دانش آموز ۲۰هزار تومان سرانه داریم.

وی ادامه داد: با توجه به موافقتنامه ای که با سازمان برنامه و بودجه داریم،  سرانه دانش آموزی در مناطق کمتر برخوردار و لازم توجه بیش از ۲۰هزار تومان و برای مناطق برخوردار، کمتر بوده تا توزیع بهینه ای برای سرانه دانش آموزی داشته باشیم.

معاون توسعه و پیشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش تصریح کرد:اکنون ۲۰درصد از اعتبار ابلاغ شده در سال ۹۶ تخصیص پیدا کرده است که البته جای نگرانی نیست زیرا تخصیص سرانه همزمان با شروع سال تحصیلی انجام می شود.

الهیار یادآور شد: طی رایزنی های انجام شده با سازمان برنامه و بودجه امیدواریم تا تخصیص سه ماه سوم امسال به خوبی انجام شود که امکان توزیع و ابلاغ به مدارس را داشته باشیم.

انتهای پیام /

برنامه ریزی برای توزیع سرانه دانش‌آموزان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتبار ۲۴۴میلیارد تومانی برای سرانه دانش آموزی/ ۲۰درصد اعتبارات تخصیص یافته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..