تویوتا سوپرای , به احتمال خیلی زیاد، این کمپانی در اوایل سال ۲۰۱۹ یک انتشار از تویوتا سوپرای جدید را انجام خواهد داد
انتشار تویوتا سوپرای جدیدچند هفته ی پیش برخی از جزئیات با ارزش راه اندازی مجدد پروژه ی مشترک
جایگزین بیامو Z4 و تویوتا سوپرای جدید منتشر شد. در حال حاضر،
یکی از اعضای انجمن IH8MUD جزئیات تکمیلی این پروژه که بعد از مصاحبه با نماینده ی تویوتا بدست آورده را منتشر کرده است.
پیشرانه ی شش سیلندری که در گزارش های قبلی به آن اشاره شده بود،
در واقع همان پیشرانه ی شش سیلندر خطی بیامو نیست و تویوتا سوپرای جدید از یک پیشرانه ی جدید که توسط هر دو خودروساز تولید شده بهره خواهد برد.
این پیشرانه به احتمال زیاد یک پیشرانه ی ۳٫۵ لیتری V6 توربوشارژر با قدرتی بیشتر از ۴۰۰ اسب بخار باشد.
همچنین زمزمه هایی به گوش می رسد که در این مدل گیربکس دستی در حال خاموش شدن است
و در تویوتا سوپرای جدید فقط شاهد گیربکس اتوماتیک خواهیم بود.
همچنین یک سیستم هیبرید هم در مدل های بالاتر این خودرو استفاده خواهد شد.
به احتمال خیلی زیاد، این کمپانی در اوایل سال ۲۰۱۹ یک انتشار از تویوتا سوپرای جدید را انجام خواهد داد
و با این حال خوشبختانه ما مجبور نیستیم که مدت زمان زیادی را برای دیدن این خودرو منتظر بمانیم.
همچنین گزارشاتی هم وجود دارد که بیانگر این هستند که تویوتا سوپرای جدید ,
در نمایشگاه توکیو که در اواخر ماه اکتبر امسال برگزار می شود، رونمایی خواهد شد،
که البته این نسخه، یک مدل مفهومی از تویوتا سوپرای جدید خواهد بود.
و اما در مورد شاسی بلند های تویوتا
همچنین بخوانید : لامبورگینی جدید اوراکان ۲۰۱۶ طوفان نارنجی رنگ +تصاویر
در همان مصاحبه، نماینده ی تویوتا اعلام کرده است که این کمپانی (حداقل در زمان کنونی)
هیچ برنامه ای برای احیای مدل افجی کروزر ندارد. این یک صحبت نا امید کننده است،
چرا که در اوایل سال جاری و در نمایشگاه نیویورک،
مدل مفهومی FT-4X بعنوان یک مدل جایگزین احتمالی برای این خودرو رونمایی شد.
در مورد سری ۳۰۰ لندکروزر هم ما باید چند سال دیگر صبر کنیم تا آن را با پوشش آهنی ببینیم!
هنگامی که این مدل پای به دنیای خودرو بگذارد، ما یک پیشرانه ی جدید و به احتمال قوی توربوشارژر را در آن خواهیم دید.
در حال حاضر سری ۲۰۰ لندکروزر در ایالات متحده از پیشرانه ی دیزلی بهره نمی برد،
چرا که پیشرانه ی ۵٫۷ لیتری V8 بنزینی، تمام خواسته های تویوتا را برآورده کرده است.
همچنین نصب پیشرانه ی دیزلی روی این سری لندکروزر که با مقررات زیست محیطی ایالات متحده سازگار باشد،
مشمول هزینه ی میلیون دلاری می باشد که این اصلا برای تویوتا بصرفه نیست.
نفس خود را برای دیدن یک نسخه ی TRD Pro تنومند تر از تویوتا لندکروزر حبس نکنید،
چرا که نسخه ی فعلی و نسل بعدی لندکروزر هم همچنان با معماری بدنه روی فریم تولید خواهد شد.
به گفته ی نماینده ی تویوتا ، این مسئله هم که این کمپانی دارای یک چشم انداز برای تولید
نسخه هایی با فاصله ی دو محور کمتر و قابلیت های ۴×۴ برای تعقیب جیپ رانگلر است، صحت ندارد و شایعه ای بیش نیست.
موتور ۱