تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«عبدی شو» به «شبی با عبدی» تغییر نام داد

«عبدی شو» به «شبی با عبدی» تغییر نام دادبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه تلویزیونی «عبدی شو» که با گروه کارگردانی و تولید «هزار داستان» پیش تولید خود را آغاز کرده بود، عنوانش را به برنامه‌ای با نام «شبی با عبدی» تغییر داد.

همچنین پیش تولید این برنامه تلویزیونی که نگاهی به کارنامه بازیگری اکبر عبدی دارد، روزهای پایانی را پشت سر می‌گذارد و طراحی دکور آن به اتمام رسیده است.

گفتنی است، برنامه تلویزیونی «شبی با عبدی» با اجرای اکبر عبدی و کارگردانی فواد صفاریان‌پور، مریم نوابی‌نژاد و تهیه‌کنندگی جواد فرحانی، با آغاز ماه ربیع الاول به روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

انتهای پیام/

  اکبر عبدی به شبکه نسیم می‌آید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««عبدی شو» به «شبی با عبدی» تغییر نام داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..