تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فال روزانه یکشنبه 21 آبان 1396

فال روزانه یکشنبه 21 آبان 1396

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 21 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی با انرژی، جذاب، جاه طلب، با استعداد، قابل احترام و به شدت منظم هستید. شما شخصی مستقل هستید و مردم شما را برای تصمیم گیری های شجاعت آمیزتان مورد تحسین قرار می دهند. اکنون زمان فوق العاده ای برای گرفتن تصمیم های مهم تجاری است. سرمایه گذاری هایی که در این بازه ی زمانی انجام می دهید برای شما سود فراوانی را به همراه خواهند داشت. معاملات مرتبط با املاک و مستغلات نیز برای شما منفعت آمیز خواهند بود. به احتمال زیاد برای دیدن یکی از اقوام و دوستانتان به یک سفر دوردست خارجی خواهید رفت. در این سفر حسابی خوش خواهید گذراند و شاید حتی به این فکر بیفتید که شما هم به این کشور مهاجرت کنید. مواظب باشید با ولخرجی های بیش از اندازه موقعیت مالی خود را به خطر نیندازید. آنهایی که بیماری های مزمن دارند باید امسال توجه بیشتری به وضعیت سلامتی خود داشته باشند. احتمال تغییر محل خانه تان و یا حداقل بازسازی خانه ای که در آن ساکن هستید بسیار زیاد خواهد بود. امسال به هیچ عنوان سعی نکنید عشقتان را با روش های احمقانه امتحان کنید، این کار می تواند گلوله ی پایانی برای رابطه تان باشد.

فـال روزانـه – فروردین

امروز عشق و روابط عاطفی افکار شما را تا حدود زیادی به خود مشغول خواهند کرد. خواب های عجیب و غریبی که شب گذشته در مورد عشقتان دیده اید ذهنتان را به خود درگیر کرده اند. خواب هایتان را یک جا نوشته و خوب به آنها فکر کنید، این کار باعث خواهد شد به حقایق جدیدی در مورد خودتان پی ببرید. امروز افکارتان در رابطه با مسائل مالی بین اعتماد به نفس و استرس و نگرانی در نوسان هستند. سعی کنید واقعیت ها را در نظر داشته باشید و با تصورات اشتباه خود باعث گمراهی خودتان نشوید. امروز ولخرجی بیش از حد می تواند برای شما دردسرهایی ایجاد کند که انتظارش را هم ندارید. بهتر است کمی احتیاط کنید.

فـال روزانـه -اردیبهشت

امروز شما هر لحظه در یک حالت هستید. یک دقیقه یک جا نشسته و در انتظار برای روبراه شدن خودبخود کارها هستید، یک دقیقه دیگر انگار یک نیروی مخفی دارد شما را وادار می کند حرکت کرده و بدون یک لحظه توقف در راه رسیدن به اهدافتان گام بردارید. البته هر یک از این دو راه می تواند شما را به موفقیت برساند، آنچه اهمیت دارد این است که بین آنها تعادل برقرار کنید. شما این توانایی را دارید که ایده های خود را بدون مواجه شدن با مخالفت ها و موانع مختلف عملی کنید، به ویژه اگر دوستانتان شما را مورد حمایت و تشویق خود قرار دهند. البته این وضع تا پایان روز ادامه نخواهد یافت و ممکن است در نیمه های روز شرایط تغییر کنند، پس تا وقت هست از فرصت استفاده کنید.

فـال روزانـه – خرداد

احساس مسئولیت شما امروز بیش از هر چیز دیگری به شما انگیزه می دهد، اما وقتی آنچه اتفاق می افتد فراتر از کنترل شماست و قدرت کافی برای مقابله با آن را ندارید چه باید کرد؟ باید این حقیقت را بپذیرید که گاهی شما نمی توانید کنترل اوضاع و افراد، به ویژه خانواده و دوستانتان، را به دست بگیرید. امروز شما احساس می کنید که مورد سوء استفاده قرار گرفته اید و همین لطمه ی شدیدی به احساسات شما وارد کرده است. سعی کنید از خودتان به خوبی مواظبت کنید و به التیام این زخم ها کمک کنید. اجازه ندهید اشخاصی که مطمئن نیستید بتوانند کمکی به بهتر شدن حالتان بکنند به شما نزدیک شوند، شاید آنها ناخواسته باعث بدتر شدن حال شما بشوند.

فـال روزانـه – تیر ماه

این بیقراری آزاردهنده ای که امروز تجربه می کنید تنها نشانه ای است برای این که به شما یادآوری کند که باید برای فعالیت های هنری و یا هر کار دیگری که باعث آرامشتان می شود و به آن علاقمند هستید وقت بگذارید. سعی کنید اطراف خود را با افرادی پر کنید که از دنبال کردن رویاهای خود هراسی ندارند. خودتان را تا این حد با فکر کردن به این که دیگران در مورد شما و کارهایتان چه فکری می کنند آزار ندهید. شما باید یاد بگیرید برای خودتان و کارهای مورد علاقه تان بیشتر وقت بگذارید. شاید مشکلاتی که این اواخر در روابط عاطفی خود داشته اید هنوز به طور کامل حل نشده باشند، اما بهتر است رفتارهای ریسک آمیز از خودتان نشان ندهید و به خودتان و دیگران فرصت دهید.

فـال روزانـه – مرداد

امروز دیگران روی شما و کمک هایتان خیلی حساب باز کرده اند، مواظب باشید آنها را از خودتان دلسرد و نا امید نکنید. شاید این طور احساس کنید که انگار اطرافیانتان همچون یک هیئت از قضات عالی رتبه دارند به کارهایتان نظارت می کنند و عملکردتان را مورد ارزیابی قرار می دهند. سعی کنید زیاد خودتان را با این افکار تحت فشار قرار ندهید. آنچه اهمیت دارد این است که هر کاری را که از دستتان برمی آید انجام دهید، این که نتوانید کامل و بی نقص باشید هیچ اشکالی ندارد. یادتان باشد که قلب های شکسته می توانند واکنش هایی همراه با خشم و ویرانگری از خود نشان دهند، پس تا جای ممکن از ایجاد تنش خودداری کنید.

فـال روزانـه – شهریور

امروز نگاه کردن به اوضاع و شرایط از زاویه تازه می تواند آنها را از زمین تا آسمان تغییر دهد. به محض این که نقطه دیدتان شروع به تغییر کرد سعی کنید در مورد نقطه نظرات جدید خود با یک نفر که به حرف هایتان گوش خواهد داد صحبت کنید. امروز سعی کنید خودتان را در یک بحث احساسی احمقانه گرفتار نکنید. شما فردی شاد و عاشق آزادی هستید و نباید اجازه بدهید حرف ها و احساسات بی اساس و بی اهمیت این آزادی را از شما گرفته و گرفتارتان کنند. شاید در واقع اشخاصی که دارند شما را دچار این مشکل می کنند خودشان چنان درگیر مشکلاتشان هستند که متوجه نیستند چه مشکلاتی دارند برای اطرافیانشان ایجاد می کنند.

فـال روزانـه – مهر

امروز شما به طور کلی از لحاظ عاطفی احساس ثبات می کنید، اما وقتی پای افکارتان در میان باشد با تردیدهایی مواجه خواهید بود. یک نفر سعی دارد افکار شما را به چالش بکشد و شما را از قالب تفکر فعلیتان بیرون بکشد و مجبورتان کند فراتر از آن بروید. اگر دلتان نمی خواهد خودتان و افکارتان را به چالش بکشید سعی کنید در هیچ بحثی شرکت نکنید. گاهی یک عقب نشینی حساب شده خیلی بهتر از یک پرش احمقانه است. امروز درگیری هایی با جنس مخالف خواهید داشت و فکر می کنید که آنها دارند با موانعی که سر راهتان می گذارند سرعت پیشرفتتان را کند می کنند، بهتر است کمی صبورتر باشید.

فـال روزانـه – آبان

امروز به تنهایی، با دوستان و یا با عشقتان به تماشای فیلمی بروید که چند هفته است دلتان می خواسته آن را ببینید اما نوز فرصت نشده است. غرق شدن در یک دنیای خیالی که به خود شما تعلق ندارد می تواند برای شما بسیار جذاب باشد. فقط مواظب باشید آنقدر ذهن خودتان را درگیر این فیلم نکنید که باعث ناراحتیتان شود و به احساسات شما لطمه وارد کند. فراموش نکنید که آنچه می بینید هر چند انعکاسی از دنیای واقعی است، اما حقیقت ندارد. امروز اختلاف عقیده هایی جزئی می توانند تبدیل به دعواهایی بزرگ شده و باعث شوند حتی در دوستانه ترین شرایط نیز نتوانید به راحتی با دیگران همکاری کنید.

فـال روزانـه – آذر

امروز شاید با یک انتخاب بسیار دشوار روبرو باشید که شما را بر سر یک دوراهی قرار می دهد. بین برخی از اعضای خانواده و دوستانتان اختلاف نظرهایی پیش آمده است و شما بین آنها مانده اید و نمی دانید که کدام راه را باید در پیش بگیرید. شما به هر دو طرف ماجرا حق می دهید و همین باعث می شود که انتخاب برایتان سخت تر شود و نتوانید یک طرف را برای خودتان در نظر بگیرید. شاید بهتر باشد به جای این که طرف بگیرید مانند پلی بین این دو عمل کرده و سعی کنید اوضاع را روبراه کنید. اگر می خواهید بتوانید مرحله دشوار و پیچیده ای که در رابطه عاطفیتان به وجود آمده است را با موفقیت پشت سر بگذارید یادتان باشد بزرگ ترین مدرک عشق داشتن اعتماد است.

فـال روزانـه – دی

امروز مواظب باشید تخیلات و احساساتتان کار دستتان ندهند. سناریوهای فوق العاده ای که شما در ذهنتان دارید به احتمال زیاد امروز طبق انتظارتان پیش نخواهند رفت و همین می تتواند باعث شود که به احساساتتان لطمه وارد شود. امروز شما به این نیاز دارید که واقع بین باشید و کارهایتان را با منطق و جدیت بیشتری دنبال کنید، به ویژه وقتی پای مسائل احساسی در میان باشد. متاسفانه اگر حاضر نشوید نگرش خودتان را گسترش داده و فراتر از تصورات قبلی خود بروید، لجاجت شما می تواند برایتان گران تمام شود. این که از نظرات خود دفاع کنید خیلی هم خوب و قابل ستایش است، اما سعی کنید پافشاری و لجبازی بیش از حد از خودتان نشان ندهید.

فـال روزانـه – بهمن

شما برای امروزتان برنامه دقیق و حساب شده ای دارید، اما یک جورهایی عملی کردن آنچه می خواهید انجام دهید با مشکل مواجه می شوند و نمی توانید کارهایتان را آن طوری که انتظار دارید پیش ببرید. فعالیت هایی که در ارتباط با هنر و خلاقیت باشند به ویژه برایتان با مشکل همراه خواهند بود. در واقع برای این کارها شما به مقدار بیشتری از منطق نیاز دارید، اما دلتان می خواهد بیشتر به جنبه ی معنوی آنها توجه کنید. شما آماده اید تا حقیقت را هر چند بر خلاف میلتان باشد پذیرفته و هر کاری که لازم است را انجام دهید تا چالشی که در محل کارتان به وجود آمده است حل شود، اما رفتارتان می تواند واکنش های غیر منتظره ای را از جانب اطرافیانتان به همراه داشته باشد.

فـال روزانـه – اسفند

اگر در زمینه ای دچار سردرگمی شده اید و یا دائم با موانع پی در پی و به ظاهر غیر قابل حل روبرو هستید این می تواند نشانه ای برای شما باشد که م یخواهد بگوید باید راهتان را تغییر دهید و در مسیر جدیدی قرار بگیرید. وقتی در راه درست قرار داشته باشید کارها به طور معجزه آسایی به راحتی پیش خواهند رفت. امروز از آن روزهایی است که واقعیت با آنچه در دنیای خیالات شما می گذرد در تضاد کامل است، به ویژه اگر خودتان نتوانید آنها را در ذهنتان از هم جدا کنید. اگر مواظب نباشید این تضاد همچون سیلی محکمی بر صورتتان فرو خواهد آمد. البته که هر کسی حق دارد از خیال پردازی هایش لذت ببرد، اما به شرطی که تماستان با دنیای واقعی را از دست ندهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فال روزانه یکشنبه 21 آبان 1396»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..