تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توییتر محدودیت کاراکتری نام‌ کاربری را برداشت

پس از افزایش تعداد کاراکتر متن توییت‌، حال نوبت به محدودیت کاراکتری نام‌ کاربری یا نام ظاهری رسیده است تا با افزایش ۲ برابری همراه شود.

هفته‌ی گذشته توییتر محدودیت کاراکتری خود را از ۱۴۰ به ۲۸۰ کاراکتر افزایش داد. حال در همین راستا، این شبکه‌ی اجتماعی نام کاربری یا نام‌ ظاهری را نیز با افزایش دو برابری همراه کرده است. به‌ لطف این افزایش کاراکتر، اکنون کاربران به‌جای نام‌های ۲۰ کاراکتری، می‌توانند نام‌هایی تا سقف ۵۰ کاراکتر برای خود انتخاب کنند که مطمئناً بیش‌ از همه برای اهالی کسب‌و‌کار مفید واقع خواهد شد.

از امروز، نام‌ ظاهری توییترتان می‌تواند تا ۵۰ کاراکتر طول داشته باشد. شروع کنید! نام میانی یا حتی چند اموجی را [به نام‌ ظاهری‌تان] اضافه کنید.  https://t.co/QBxx9Hnn1j

— twitter Support (@TwitterSupport) November 10, 2017

پیش‌تر به دلیل محدودیت ۲۰ کاراکتری، شرکت‌ها و افراد با نام‌های طولانی، مجبور به استفاده از اسم‌های مختصر بودند که در برخی از اوقات دیگر کاربران را با سردرگمی همراه می‌کرد. از آنجایی که در برخی موارد شاهد نام‌هایی برای نشان‌ دادن اعتراض به موضوعی خاص هستیم؛ اکنون به‌لطف کاهش محدودیت، شاهد نام‌های بامعناتری خواهیم بود.

این تغییر بر نام‌ کاربری تأثیر نخواهد گذاشت و همچنان کاربران باید نام‌ کاربری‌ تا سقف ۱۵ کاراکتر انتخاب کنند. اپلیکیشن‌های شخص‌ ثالث توییتر مانند توییت‌بات و توییتریفیک برای پشتیبانی از این موضوع، اپلیکیشن‌های خود را به‌روزرسانی کرده‌اند.

باتوجه به تغییرات اخیر، به‌ نظر می‌رسد که مدیران توییتر برای جلب نظر کاربران جدید، اقدام به ایجاد تغییراتی در ساختار این شبکه‌ی اجتماعی متن‌محور کرده‌اند که باید آثار آن را در ماه‌های آتی مشاهده کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توییتر محدودیت کاراکتری نام‌ کاربری را برداشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..