تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توانایی عجیب نوجوان پاکستانی که در گردنش نهفته است +فیلم

توانایی عجیب نوجوان پاکستانی که در گردنش نهفته است+فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،یک نوجوان 14 ساله پاکستانی به نام محمد سمیر از قدرت عجیبی برخوردار است که شهرت فراوانی را برای او به ارمغان آورده است، وی می تواند گردن خود را به صورت 180 درجه بچرخاند.

مادر محمد درباره توانایی شگفت انگیز او گفت: من از زمانی که او شش سال داشت متوجه شدم که او می تواند با گردنش حرکات عجیبی انجام دهد، راستش اوایل کمی می ترسیدم چرا که نگران بودم مبادا اتفاق ناگواری برایش پیش بیاید.

این زن در ادامه صحبتهایش راجع به این موضوع گفت: برای همین نگرانی ها مدام سعی می کردم که مانع او از انجام این کار شوم اما تلاشم بی فایده بود، حالا هم دیگر چرخاندن گردن به صورت 180 درجه کاری بسیار سهل برای اوست، به طور کل باید بگویم که بدن محمد از انعطاف بسیار بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/

نوجوان پاکستانی که گردن خود را 180 درجه می چرخاند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توانایی عجیب نوجوان پاکستانی که در گردنش نهفته است +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..