تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موسوی‌لارگانی: حمله به لبنان، پایان عمر رژیم صهیونیستی و آل‌سعود را رقم می‌زند

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: حمله احتمالی اسرائیل به لبنان زمینه‌ای برای نابودی صهیونیست‌ها و آل سعود خبیث خواهد بود. آزموده را آزمودن خطاست و آنان در گذشته دیدند که چگونه حزب‌الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه پوزه صهیونیست‌ها را به خاک مالید.

به گزارش شما نیوز ،حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی در خصوص ادعاهای مطرح شده مبنی بر بازداشت سعد حریری در عربستان و درخواست سعودی‌ها از اسرائیل برای حمله به لبنان، اظهار داشت: روشن است که سعد حریری زیر فشار آل سعود استعفا داده است و هم‌اکنون هم طبق شنیده‌ها در عربستان در منزل خودش در بازداشت است یا حداقل تحت نظر است و نمی‌تواند از منزل خارج شود و با کسی ارتباط بگیرد.

وی افزود: این تهدیدها و فشارها به دلیل قدرتمند بودن شیعیان لبنان و به ویژه رهبر سرافراز شیعیان لبنان یعنی سید حسن نصرالله است که در مقابل صهیونیست‌ها و آل سعود و استکبار جهانی ایستاده است و همواره با ارشادهای خود و همچنین با پیروی از مقام معظم رهبری در برابر آنان ایستاده و روشنگری کرده است.

نماینده مردم فلاورجان در همین خصوص گفت: در جنگ ۳۳ روزه که صهیونیست‌ها با تمام قوا به حزب‌الله لبنان حمله کردند، شیعیان این کشور با تعداد قلیل خود در برابر آنان ایستادند و با نیروی ایمان پوزه صهیونیست‌ها را به خاک مذلت مالیدند و ننگ این شکست تا ابد بر پیشانی صهیونیست‌ها باقی می‌ماند.

وی گفت: صهیونیست‌ها هر ساله بودجه‌های کلانی از آمریکا برای نسل‌کشی و کودک کشی در فلسطین دریافت می‌کنند. اخیراً دست نشانده‌های آنان در قالب تکفیری‌ها جنایاتشان را در سوریه و عراق ادامه دادند تا منطقه پایگاهی باشد برای صهیونیست‌ها و استکبار جهانی که البته آرزوی دیرینه آمریکا این است که به گونه‌ای بتواند بینشان جدایی بیندازد و این کشورها را به چند قسمت تقسیم کند که آخرین شگرد آنان همه‌پرسی در اقلیم کردستان عراق بود که شکست خورد.

موسوی لارگانی تصریح کرد: این‌ها به گونه‌ای می‌خواهند با تفرقه بین مسلمانان به اهداف خود برسند و با ایجاد جنگ‌ها در سرتاسر دنیا بازاری برای فروش سلاح‌های خودشان پیدا کنند که بزرگ‌ترین خریدار سلاح آنان هم آل سعود است، مخصوصاً در این مدت که ملت مظلوم یمن را بمباران کردند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، ادامه داد: با برنامه‌ریزی که انجام دادند سعد حریری را وادار به استعفا کردند تا تشنج در منطقه و لبنان ایجاد کنند، اما نکته‌ای را باید به آنان گوشزد کرد که آزموده را آزمودن خطاست. زمانی که حزب‌الله لبنان سلاحی در اختیارشان نبود در برابر صهیونسیت ها ایستادند و ۳۳ روز از لبنان دفاع کردند و اسرائیل را شکست دادند، هم‌اکنون حزب‌الله لبنان مقتدرانه با سلاح‌هایی که تولید کرده است در برابر آنان می‌ایستد و جنگ ۳۳ روزه باید درس عبرتی برای آنان باشد تا اشتباه گذشته خود را تکرار نکنند.

وی افزود: شاید هم حمله احتمالی اسرائیل به لبنان زمینه‌ای برای نابودی صهیونیست‌ها و آل سعود خبیث باشد. در چند سال گذشته این همه بلا بر سر ملت مظلوم یمن آوردند، اما زمانی که این ملت ستم دیده ۲ موشک برای دفاع از خود به سمت عربستان می‌فرستد فریاد بسیاری از کشورها و سازمان‌های بین‌المللی بلند شد، ظاهراً قبل از این ماجرا نابینا بودند و نمی‌دیدند این‌همه بمب و موشک بر سر یمنی‌ها ریخته شد، اما صدای هیچ‌کسی بلند نشد.

موسوی لارگانی در همین خصوص گفت: هم‌اکنون هم می‌گویند که ایران در پرتاب موشک به سوی عربستان مقصر است و این موشک‌ها ایرانی است! پس چرا کسی فریادش بلند نمی‌شود که این همه بمب و موشکی که بر سر مردم یمن ریخته می‌شود ساخت کجاست؟! مسلم است که ساخت آمریکا است. این‌همه سلاحی که دست تکفیری‌ها است مگر ساخت آمریکا نیست؟ اما باز هم روبه اضمحلال هستند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس یادآور شد: بنابراین شاید این زمینه‌ای باشد برای نابودی آنان و در این میدانی که پا گذاشته‌اند قطعاً تو دهنی خواهند خورد. برای مثال ۸ سال به ایران جنگ تحمیل کردند و تمام سلاح‌هایی را که آزمایش نکرده بودند علیه ملت ایران آزمایش کردند، اما با خفت ایران را ترک کردند و حتی رزمندگان ما توانستند مقداری از خاک عراق را تصرف کنند.

وی افزود: اما ایران فعلی با ایران آن زمان اصلاً قابل مقایسه نیست. از نظر امکانات و سلاح‌هایی که تولید کرده‌ایم قابل مقایسه با ۳۰ سال پیش نیست. قطعاً اگر عربستان و کشور دیگری قصد جسارت نسبت به ایران داشته باشد با شکست مفتضحی مواجه می‌شود. جانشین فرمانده سپاه رسماً اعلام کرد که اگر یک روزی صهیونیست‌ها واقعاً به جایی برسند که موشکی به سوی ایران بزنند هنوز گرد و غبار موشک اصابت کرده فروکش نکرده که تل‌اویو با خاک یکسان می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موسوی‌لارگانی: حمله به لبنان، پایان عمر رژیم صهیونیستی و آل‌سعود را رقم می‌زند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..