تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وحشت اوکراینی ها از پرواز هفت شی درخشان عجیب در آسمان + فیلم

وحشت اکراینی ها از هفت شی درخشان عجیب در آسمان + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است پرواز هفت شی پرنده ناشناس عجیب را در آسمان دهکده ای با نام "نووگرادوکا" در جنوب غربی اوکراین نشان می دهد. در این ویدئو مشاهده می شود که این هفت شی ناشناس بصورت کاملا هماهنگ در آسمان در حال حرکت هستند.

رویت این هفت شی ناشناس موجب ترس و وحشت اهالی این دهکده شد. در ویدئوی منتشر شده صدای چند نفر از مردم محلی که دچار ترس و وحشت شده اند و در حال صحبت با یکدیگر هستند شنیده می شود. بنا به گفته افراد محلی این اشیا درخشان ناشناس به مدت 12 تا 15 دقیقه قابل مشاهده بودند و سپس ناپدید شدند.

 انتهای پیام/

رویت هفت شی درخشان عجیب در اوکراین



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وحشت اوکراینی ها از پرواز هفت شی درخشان عجیب در آسمان + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..