تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغییر شکل عجیب پای مرد هندی در اثر گزیدن پشه + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیش پشه به شکلی عجیب موجب تغییر شکل پای یک مرد میانسال هندی شده است. "چتان پیتهادیا"، 53 ساله حدود 4 سال پیش متوجه ورم پای خود شد. پزشکان بعد از معاینه پای این مرد برای او چند قرص تجویز کردند اما فایده ای نداشت. پای وی روز به روز متورم شد تا جائیکه چهار برابر اندازه یک پای معمولی رشد کرد.

تغییر شکل عجیب پای مرد هندی در اثر گزیدن پشه + تصاویر

چتان که صاحب 2 فرزند است از یک بیماری انگلی  با نام فیلاریاز رنج می برد که در اثر نیش پشه ایجاد می شود. وی که در اثر این بیماری شغلش را از دست داده است برای درمان پای خود باید مبلغ  3500 یورو بپردازد.

گفتنی است؛ چتان پیش از این با پیمودن بیش از 600 مایل مسافت  در بیمارستانی در بمبئی هند بستری شد اما داروهای خوراکی برای درمان بیماری وی مثمر ثمر واقع نشد.

تغییر شکل عجیب پای مرد هندی در اثر گزیدن پشه + تصاویر

 انتهای پیام/

ورم عجیب پای مرد هندی در اثر نیش پشه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغییر شکل عجیب پای مرد هندی در اثر گزیدن پشه + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..