تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سمینار مجموعه‌داری و موزه‌داری در استان گیلان برگزار می‌شود

در گفت‌و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

برگزاری سمینار مجموعه‌داری و موزه‌داری در استان گیلانمنوچهر لطفی رئیس انجمن مجموعه‌داران ایران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از برگزاری سمینار مجموعه‌داری و موزه‌داری در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: این سمینار در ساعت ۹ تا ۱۲ روز جمعه ۲۳ آبان ماه سال جاری در پژوهشکده گیلان‌شناسی دانشگاه گیلان برگزار می‌شود.

وی افزود: سمینار مجموعه‌داری و موزه‌داری در گیلان با رویکرد حمایت از مجموعه‌داران بخش خصوصی به همت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار می‌شود.

رئیس انجمن مجموعه‌داران ایران خاطرنشان کرد: من در این سمینار در خصوص وضعیت مجموعه‌داری در گیلان و ایران صحبت می‌کنم و به مرور تاریخ مجموعه‌داری کشور خواهم پرداخت.

گفتنی است؛ سید هاشم موسوی رئیس پژوهشکده گیلان‌شناسی، رضا علیزاده مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان، محمدرضا کارگر مدیرکل اداره کل موزه‌ها و اموال منقول فرهنگی تاریخی و کیوان محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان سخنرانان دیگر سمینار مجموعه‌داری و موزه‌داری استان گیلان هستند.

یادآور می‌شود؛ نمایشگاه تعدادی از اسناد مجموعه‌داران بخش خصوصی همزمان با سمینار مجموعه‌داری و موزه‌داری استان گیلان برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سمینار مجموعه‌داری و موزه‌داری در استان گیلان برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..